عروس بروز آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در یزد به ۲۱ نفر رسید - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از مهر، محمود نوری شادکام از شناسایی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان‌های میبد و اردکان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۲۱ مورد مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۵۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: امروز دو مورد بیمار مبتلای قطعی به کرونای انگلیسی در شهرستان اردکان و یک مورد در شهرستان میبد شناسایی شدند.

نوری شادکام ادامه داد: تاکنون در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم، موارد ابتلا به کرونای انگلیسی دیده شده است.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و در همین مدت، یک مورد فوت بر اثر کرونا دراستان به ثبت رسیده است.. نوری شادکام عنوان کرد: در حال حاضر ۱۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است، اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در دورهمی‌ها بیش از پیش مورد تاکید است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 331 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.