عروس بروز انتخاب لباس عروس حرفه ای - عروس بروز

روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فرد است. روزی که ممکن است تا سال‌های سال حتی نوه و نتیجه شما هم درباره آن حرف بزنند و با دیدن عکس‌ها همه چیز را مورد بررسی قرار دهند، حتی جنس پارچه لباس عروس را! فرق نمی‌کند مدل لباس عروس جدید (birdal wedding dresses) یا قدیمی باشد، لباس عروسی یکی از آن لباس‌هایی است که برای هر فردی مهم بوده و در زندگی هر نفر ممکن است فقط یک بار پوشیده شود، پس قطعا به یاد ماندنی خواهد شد، چه برای کسی که ۲۰ سال پیش آن را خریده باشد و چه برای کسی که قرار است همین آخر هفته برای خرید آن به بازار برود.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید لباس‌های عروس در سال‌های متوالی چه تغییرات و تحولاتی پیدا کرده‌اند و لباس عروس‌های قدیم با انواع و اقسام مدل لباس عروس جدید چه تفاوت‌هایی داشته‌اند.

برخی از پیراهن عروس های سال ۲۰۲۱ دارای دنباله می باشند که اندازه دنباله لباس به صورت کوتاه و متوسط در نظر گرفته می شود و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان مانند پرنسسی زیبا و متفاوت به نظر برسید بهتر است این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید و مدل رنگ مو مناسبی را همراه این لباس انتخاب کنید تا زیبایی آن چندبرابر شود.

توجه داشته باشید بهتر است از پوشیدن لباس هایی که با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی ندارند خودداری نمایید زیرا در جشن عروسی تان فرم اندامی نامتناسب پیدا خواهید کرد و علاوه بر این عیب های موجود در اندام تان بیشتر به نظر می رسند.

برای دوخت پیراهن عروس از یقه ها با طرح مختلف نظیر یقه باز و یقه بسته و … استفاده می شود که انتخاب یقه لباس به فرم بالاتنه شما بستگی دارد. اگر بالاتنه ای خوش فرم و جذاب دارید بهتر است پیراهن عروس های یقه باز را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین خانم هایی که دارای بالاتنه ای درشت و چاق هستند بهتر است یقه لباس عروس خود را کمی بسته تر انتخاب نمایند.

توجه داشته باشید که بهتر است برای داشتن استایلی متفاوت در جشن عروسی تان در انتخاب اکسسوری هایی که قرار است با پیراهن عروس بپوشید حساسیت لازم را به خرج دهید تا ظاهری ایده آل و متفاوت پیدا کنید.

انتخاب مناسب ترین پارچه لباس عروس

انتخاب مناسب ترین پارچه لباس عروس باعث می شود که لباس شما به زیباترین شکل ممکن بر تن شما بنشیند. امسال هم مانند سال های گذشته مدل جدید لباس عروس با هر جنس پارچه‌ای متفاوت خواهد بود. در ادامه این مقاله همره ما باشید تا شما را با انواع و اقسام پارچه لباس عروس آشنا نماییم.

پارچه میکادو

میکادو نوعی ابریشم است که از دیگر ترکیب های ابریشم به عنوان مثال شیفون و ساتن ضخیم‌تر است. چنین پارچه‌ای دقیقا مناسب آن دسته از افرادی است که مدل جدید لباس عروس ساختار یافته را حسابی ترجیح می‌دهند. درواقع میکادو نوعی ابریشم سنگین است که چین و چروک به خود نمی‌بیند. چنین جنس پارچه‌ای برای مدل‌های fit and flare و A-line بسیار مناسب خواهد بود. البته میکادو را برای عروسی‌های فصل زمستان توصیه خواهیم کرد چرا که می‌تواند عروس را برابر سرما حفظ کند.

پارچه تور ابریشمی

تور ابریشمی را می توان از محبوب‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای لباس عروسی دانست چرا که این جنس باعث می‌شود لباس عروس هیچ وقت از مد خارج نشود! مدل لباس عروس جدید که با تور ابریشمی ساخته می‌شود معمولا در انواع طرح‌دار و ساده وجود خواهد داشت. این پارچه درواقع از ابریشم، پلی استر یا الیاف ترکیبی تولید می‌شود.

لایه‌های تور یک نگاه پویا، منحصر به فرد و جذاب ایجاد خواهند کرد. این پارچه گزینه مناسبی برای لباس عروس‌های مدل ball یا پری دریایی است. دامن‌های توری لباس عروس معمولا با نوار، پولک و منجوق آراسته می‌شوند. تورهای رنگی انتخاب فوق العاده‌ای برای لباس عروس خواهند بود که ترند سال ۲۰۱۹ نیز هستند.

پارچه کرپ

پارچه ابریشمی کرپ وزن متوسط و نرمالی دارد و به زیبایی هر چه تمام در مدل لباس عروس جدید روی بدن می‌نشیند. این پارچه توانایی دارد به خوبی پستی و بلندی‌های بدن عروس را به نمایش بگذارد. عروس‌هایی که حسابی به لباس‌های بدن نما علاقه دارند می‌توانند با خیال راحت کرپ را انتخاب نمایند و در شب عروسی خود بهترین باشند. کرپ از آن دسته پارچه‌های نسبتا سبک است که می‌تواند لباس عروس براق و جذابی برای شما بسازد.

پارچه ارگانزا

حریر شیشه‌ای را ارگانزا می‌گویند که کاملا شبیه به حریر نازک و بدون افت است؛ بنابراین برای پف‌دادن دامن عروس می‌تواند بسیار مناسب باشد. ارگانزا را معمولا به روش سنتی از ابریشم بافته شده می‌سازند که در نهایت به یک لباس عروس نرم و سبک تبدیل می‌شود. این جنس را به سادگی می‌توانید با هر پارچه‌ای ترکیب کنید و به‌عنوان لایه‌ رویی لباس و دامن عروس، دنباله لباس و شیفون عروس می‌توانید در مدل لباس عروس جدید مانند قدیم از آن استفاده کنید.

پارچه شیفون

شیفون از آن دسته پارچه‌های سبکی است که در مدل لباس عروس جدید بسیار از آن استفاده می‌شود. لباس عروس‌های مورد استفاده در فصل تابستان را معمولا از این جنس تهیه می‌کنند.

پارچه ساتن

ساتن‌ها برخلاف شیفون‌های مات، بسیار براق و دوست داشتنی هستند. لازم است بدانید که مقاومت ساتن‌ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل برای آن دسته از لباس‌های عروس که استحکام بالایی دارند، مخصوصا در مدل لباس عروس جدید می‌توان از این جنس پارچه استفاده کرد. در حال حاضر سه مدل مختلف از این نوع پارچه وجود دارد که با نام‌های مختلف آمریکایی، ال ایکس و می سی نو آن ها را می‌شناسیم.

جدیدترین مدل لباس عروس ایرانی ۲۰۲۱

جدیدترین مدل لباس عروس ۱۴۰۰ را در طرح های متفاوت و شیک و ایرانی در این مطلب مشاهده کردید همیشه بسیاری از خانواده های دختران در هنگام جشن عروسی برای تهیه لباس عروس مشکل دارند و نمی دانند که کدام مدل لباس عروس را باید انتخاب کنند شما می توانید عکس شیک ترین مدل های لباس عروس آستین دار و آستین بلند را اینجا ببینید بسیاری هم برای خرید لباس عروس ۲۰۲۱ مشکل مالی دارند اما شما می توانید نسبت به بودجه تان خرید نمایید

با توجه به نکاتی که دراین مقاله برای شما عزیزان مطرح شد لباس عروس خود را انتخاب نمایید تا بیش از پیش در مهم ترین جشن زنذگیتان بدرخشید. اما در این وضعیت نامناسب به جهت بالا رفتن تعداد کشته های ویروس کرونا بهتر است در خانه و از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 451 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 23 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.