عروس بروز با مأموران خاطی بیمارستان دزفول برخورد می‌شود - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از مهر، علی قمیشی عصر امروز جمعه در کلیپی که توسط روابط عمومی دانشگاه منتشر شد با اشاره به ماجرای انتشار کلیپ برخورد فیزیکی مأموران حراست بیمارستان بزرگ دزفول با یک همراه بیمار، اظهار کرد: امروز یک ویدئوی ساختگی مبنی بر درگیری یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با فردی از کادر پزشکی به منظور استفاده غیرمجاز از واکسن کرونا منتشر شد که ضمن تکذیب خبر اعلام می‌شود که این ویدئو مربوط به ممانعت از ورود یک همراه بیمار کرونایی بستری در بیمارستان است.

وی ضمن تکذیب استفاده از واکسن کرونا توسط مسئولان دانشگاه، افزود: ممانعت از ورود این فرد به بخش کرونا صرفاً برای حفظ سلامت وی و جلوگیری از انتشار ویروس بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: رفتار مأمور حراست بیمارستان و درگیری با همراه بیمار درست نبود و به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست، در همین راستا آموزش مناسب به نیرو‌های حراست برای مواجهه صحیح با همراهان بیماران در دستور کار قرار می‌گیرد تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

قمیشی بیان کرد: در حالی که بیمارستان بزرگ دزفول نزدیک به ۷۰۰ بیمار کرونایی را تحت درمان دارد و فشار بر روی عوامل دانشگاه بسیار زیاد است، انتشار اخبار کذب و نادرست، بی‌انصافی است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جمعه فیلمی از درگیری حراست بیمارستان دزفول با یک مرد که لباس گان به تن دارد به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند فرد ارسال کننده این فیلم مدعی شده فردی که گان به تن دارد از کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول است که نسبت به تزریق واکسن به یکی از مسئولان ارشد شهرستان اعتراض داشته و به همین منظور حراست بیمارستان با وی درگیر شده است.

مدیر روابط عمومی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارتباط این کلیپ با کادر درمان و واکسن را به شدت رد کردند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، فیلم مربوط به درگیری یکی از همراهان بیماران بستری کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بوده که قصد ورود غیر مجاز به بخش بیماران کرونایی را داشته است، اما حراست بیمارستان در راستای حفظ سلامت آن فرد و جلوگیری از انتشار بیماری از ورود آن وی ممانعت کرده است.

روند ابتلاء به کرونا در دزفول به شدت بالاست و ظرفیت بیمارستان این شهرستان برای پذیرش بیماران تکمیل شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.