عروس بروز تزریق واکسن آنفلوآنزا در هر زمانی ممکن است؟ - عروس بروز

به گزارش «سایت عروس بروز» به نقل از ایرنا، مسعود مردانی افزود: اولویت واکسن آنفلوآنزا در حال حاضر برای پرسنل پزشکی و بیماران خاص است که به میزان کافی در دسترس بوده و آنها این واکسن را تزریق می کنند.

وی با بیان اینکه هنوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه ها توزیع نشده، افزود: مردم برای دریافت این واکسن عجله نداشته باشند و هنوز واکسن به داروخانه توزیع نشده، با توجه به همزمانی آنفلوآنزا و کرونا در هر ماهی از فصل سرما (مهر، آبان و آذر فرقی ندارد) می توان این واکسن را تزریق کرد تا سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها افزایش یابد

مردانی ادامه داد: افراد بالای ۶۰ سال و کودکان زیر ۶ سال می توانند بدون تجویز پزشک واکسن آنفلوآنزا را از داروخانه ها دریافت کنند.

این متخصص بیماریهای عفونی، با بیان شرایط کشور از لحاظ همه گیری کرونا مطلوب نیست، تصریح کرد: اکنون موارد جدید ابتلا به کرونا و شمار بستری ها در بیمارستان ها زیاد شده و ستاد ملی مقابله با کرونا در حال تصمیم گیری برای انجام اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از موج افزایش کرونا است.

مردانی از مردم خواست به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های پزشکان در جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا توجه خاص داشته باشند و از مسافرت های غیرضروری بویژه مناطق شمالی کشور بپرهیزند.

وی، شست وشوی مکرر دستها با آب و صابون یا مواد ضدعفونی کننده، استفاده از ماسک را به مردم توصیه کرد و از آنها خواست از کمتر در فضای بیرون تردد کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 434 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها