عروس بروز تزیین همبرگر برای انواع مهمانی ها و جشن تولدها - عروس بروز

همبرگر یکی از فست فودهای خوش طعم و پرطرفدار می باشد که به روش های مختلفی تهیه شده و البته از مکان های گوناگونی به دست متقاضیان می رسد؛ انواع همبرگرهای صنعتی بسته بندی شده، همبرگرهای خانگی با طعم و اندازه، مواد تشکیل دهنده متفاوت که در فست فودی و ساندویچی ها، منزل و … طبخ و مصرف می گردد. برخی از اینها را با ولع زیاد میل کرده و تا مدتها از طعم به یاد ماندنی آن حرف می زنید؛ اما برخی دیگر از آنها را با بی میلی و امتناع سرو می کنید که ممکن است تا مدتی شما را نسبت به آن همبرگر و ساندویچ بی رغبت کند، مشکل کار در تزیین است، با اجرای طرح های زیبا و اشتها برانگیز تزیینات راه پیش رو به درستی پشت سر بگذارید.

الگوهای زیبا و خارق العاده برای تزیین همبرگر

فست فودها و بازگویی تنوع و محبوبیت آنها کاری بیهوده است چرا که روز به روز بر میزان توجه مردم و علاقه مندان به این دسته از غذاها و خوراکی ها افزوده می شود. منکر تاثیرات نامطلوبی که خوردن مکرر انواع فست فود بر جای می گذارد نیستیم، اما از سوی دیگر منکر طعم لذیذ و دلچسب آن نیز نمی باشیم. زندگی بدون فست فود مگه میشه، راه حل این است که کدبانوی عزیز دست به کار شده و فست فودی خوش طعم و اما سالم در منزل خود تهیه کنید، اعضای خانواده و دوستان مشتری همیشگی دست پخت شما می شوند، فقط شرط تزیین را یادتان نرود.

ایده های شیک و منحصر به فرد طراحی همبرگر

تزیین انواع همبرگر با استفاده از روش های خلاقانه

تزیین همبرگر و ساندویچ همبرگر

این هدف را می توانید به دو صورت شکل ببخشید و انجام دهید؛ ۱- تزیین خود همبرگر به شکل و طرح های گوناگون و خلاقانه با همراهی و کاربرد گوجه و خیار، سبزیجات، سس، و همچنین برش هایی شکیل از خود همبرگر می باشد.

و اما روش دیگر تزیین ساندویچ همبرگر یکی از ساندویچ های محبوب و پرطرفدار است که برای این منظور نیز می توانید از الگوها و روش های گوناگوان بهره ببرید، اولین قدم در این رابطه تزیین نان کاربردی ساندویچ می باشد؛ به عنوان مثال می توانید آن را به شکل های متفاوتی برای مراسم و افراد با سلایق مختلف برش بزنید؛ طرح های شیک و رمانتیک برای قرارهای دو نفره، و طراحی به شکل های کودکانه و فانتزی از جمله چهره حیوانات برای کودکان برش زده ومورد استفاده قرار دهید.

تزیین انواع همبرگر و ساندویچ همبرگر

انواع نمونه های ایده آل و تو دل برو از تزیین همبرگر

ایده های زیباسازی برای هر ساندویچی

به دنبال سلایق متنوع، انواع ساندویچ ها نیز به برنامه غذایی با دستور پخت و مواد اولیه مختلف راه پیدا کرده اند، بلکه بتواننند جوابگوی این گوناگون و نشاندن لبخند رضایت بر روی لبان همه ی آنها باشند. ساندویچ مرغ، ساندویچ قارچ؛ ساندویچ تن ماهی، ساندویچ میگو، ساندویچ سالاد مرغ، ساندویچ سوسیس (ساندویچ سوسیس هندی) و … از جمله این گوناگونی به حساب می آید. برای آشنایی با انواع تزیین ساندویچ کلیک کنید.

انواع طرح های تزیینات همبرگر

 

تزیینات زیبا و اشتهاآور برای همبرگر

دیزاین برش های همبرگر به شکل پروانه با استفاده از سس گوجه فرنگی و البته خلاقیت

دیزاین و طراحی همبرگر خوشمزه

ایده های شیک و تو دل بروی تزیین همبرگر

انواع الگوهای تزیینات همبرگر

ایده هایی متفاوت و ناب از تزیینات همبرگر

دیزاین ساندویچ همبرگر به شکل قورباغه ی کودکانه و فانتزی با نمک با خیارشور، گوجه، همبرگر، کالباس و کاهو

الگوهای خلاقانه و زیبای دیزاین همبرگر

نمونه هایی متفاوت و زیبا از تزیینات همبرگر

انواع ایده های زیبا و خاص تزیین همبرگر

تزیینات همبرگر و ساندویچ همبرگر برای مهمانی و مراسم

ایده های ناب و تو دل برو از دیزاین و شکیل ساختن همبرگر

طرح هایی ایده آل و جذاب از تزیین همبرگر

 

انواع ایده های خلاقانه و بینظیر دیزاین همبرگر

ایده های زیبای تزیین همبرگر

انواع نمونه های ایده آل و زیبای تزیینات همبرگر

دیزاین ساندویچ تهیه شده با همبرگرهای خانگی خوشمزه

ایده های زیبا و ساده ی دیزاین همبرگر

دیزاین همبرگر به شکل و طرحی زیبا

ایده های جالب و جذاب دیزاین همبرگر

کدبانوهای عزیز و خانم های بینظیر ایرانی علاوه بر درخشش در هنر آشپزی؛ زبانزد مهربانی و خانه داری می باشند که موجب می شود تا علاوه بر طبخ و تهیه غذاهای خوشمزه دارای ظاهری اشتها برانگیز و زیبا به دنبال تشخیص سالم یا ناسالم بودن غذای تهیه شده و البته مواد اولیه آن می باشند؛ نمونه ی آن را در تهیه ساندویچ و فست فودهای مختلف در منزل شاهد هستیم که با استفاده از هنر، سلیقه و خلاقیت نظر رفتن هر یک از اعضای خانواده را از رفتن به ساندویچی ها منفی می کند.

منبع : عروس بروز

برچسب :

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 387 views بار دسته بندی : آشپزی تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها