عروس بروز در کرونا چگونه نیازهای پزشکی را برطرف کنیم؟ - عروس بروز

کرونا در کشور رکورد تازه‌ای زده و افزایش دو برابری تعداد مبتلایان در بسیاری از استان‌ها، خبر از ورود ایران به موج سوم کرونا را می‌دهد. تقریبا تمام مناطق کشور در معرض بیماری قرار گرفته و به گفته وزیر بهداشت، کل کشور در وضعیت قرمز قرار دارد.

این روزها لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در این شرایط بسیاری از مردم در سراسر کشور به دلیل ترس از ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند و به‌جای مشاوره با پزشکان به جستجو در اینترنت، خواندن مطالب پزشکی و متاسفانه خود درمانی روی آورده‌اند.

اینجاست که خطرات بزرگ‌تر از کرونا سلامت بسیاری از بیماران و سالمندان را تهدید می‌کند. اما واقعاً چگونه در زمان کرونا نیازهای پزشکی خود را برطرف کنیم؟

مشاوره آنلاین پزشکی بهترین راهکار روزهای کرونایی

وقتی صحبت از مشاوره آنلاین می‌شود برخی این تصور در ذهنشان شکل می‌گیرد، در شرایطی که برخی پزشکان هنگام مراجعه حضوری پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان نیستند، چطور مشاوره آنلاین پزشکی می‌تواند به بهبود وضعیت بیماران کمک کند.

دکتر ساینا چیست؟ 

دکتر ساینا یک سامانه مشاوره آنلاین پزشکی است که امکان برقراری ارتباط بین شما و پزشکان متخصص را در بستر وب فراهم آورده است. به این ترتیب بدون اینکه نیاز باشد به مراکز درمانی پرخطر مراجعه کنید، می‌توانید با پزشکان متخصص و فوق تخصص به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

بیش از ۴۵۰ نفر از پزشکان فوق تخصص و متخصص در ۴۵ گرایش پس از بررسی کارشناسی کمیته پزشکی دکتر ساینا در محیط وب گرد هم آمده‌اند تا شما بتوانید تمام سوالات پزشکی خود را به صورت آنلاین و تلفنی از آن‌ها بپرسید.

فرقی نمی‌کند در منزل یا محل کار هستید، شما در هر زمان و مکانی که اراده کنید، می‌توانید وقت مشاوره آنلاین یا تلفنی بگیرید. پزشک در سریع‌ترین زمان شخصاً با شما تماس می‌گیرد و به تمام سوالاتتان پاسخ می‌دهد.

در چه تخصص هایی میتوان از دکتر ساینا استفاده کرد؟

زنان و زایمان، پوست و مو، کرونا، روانشناسی یا دیابت فرقی نمی‌کند. در هر زمینه‌ای سوال داشته باشید به راحتی می‌توانید مطرح کنید.

سایه سنگین کرونا بر روزهای شیرین بارداری

چکاپ‌ها و مراجعات دوره‌ای به پزشک زنان، برای خانم‌های باردار بسیار ضروری است. اما آمار نشان می‌دهد که مادران باردار از ترس ابتلا به کرونا، روتین‌های مراقبتی را به تاخیر انداخته‌اند و سلامت جنین‌ها و مادران زیادی به خطر افتاده است.

ناگفته پیداست که سلامت مادر باردار بسیار مهم است پس بهتر است از روش مشاوره پزشکی آنلاین یا تلفنی استفاده شود. سامانه دکتر ساینا جامع‌ترین کلینیک آنلاین زنان، زایمان و مامایی را دارد. پس همین حالا از طریق لینک زیر می توانید با بهترین پزشکان حوزه زنان مشورت کنید.

دریافت مشاوره آنلاین زنان و زایمان

مبتلایان به دیابت و نبرد با کرونا

مبتلایان به دیابت جزء گروه‌های پرریسک ابتلا به کرونا هستند. از سویی دیگر چکاپ‌های دوره‌ای، مراجعه به پزشک، مصرف منظم داروها و سایر مراقبت‌های سلامتی در این گروه حساس، بیشتر از سایر افراد است.

مراکز درمانی به مناطق ناامن برای حضور این گروه شده است و خطرات بی‌توجهی به وضعیت سلامت حتی از بیشتر از کرونا می‌تواند سلامت افراد دیابتی را تهدید کند.

پیشنهاد می‌کنیم که بجای بی‌توجهی به سلامت خود یا حضور در مراکز درمانی پرخطر، از خدمات مشاوره‌های پزشکی آنلاین و تلفنی کلینیک دیابت دکتر ساینا استفاده کنید.

دریافت مشاوره آنلاین از دکتر غدد

در کرونا چگونه نیازهای پزشکی را برطرف کنیم؟

افزایش استرس و مشکلات روحی در روزهای کرونایی

متاسفانه کرونا بر تمام ابعاد زندگی ما تاثیر گذاشته است. بسیاری از افراد درگیر مسائل روحی یا اختلافات خانوادگی شده‌اند. بیکاری، کاهش توان اقتصادی، استرس‌های ناشی از ابتلا به بیماری، تغییر نحوه کار و ده‌ها مسئله دیگر موجب افزایش اختلالات خلقی و روانی شده است. 

ما در روزهایی به سر می‌بریم که بیش از هر زمان دیگر احساس تنهایی می‌کنیم اما دریافت مشاوره تلفنی از روانشناسان و روانپزشکان سامانه دکتر ساینا می‌تواند راهگشای این وضعیت باشد.

با بهترین روانشناسان گفتگو کنید

اگزما و مشکلات پوستی یکی از تبعات کرونا

این روزها مشکلات پوستی ناشی از شستشوی زیاد و استفاده از مواد ضدعفونی بسیار افزایش پیدا کرده است. برخی از افراد در ابتدا تلاش می‌کنند با درمان‌های خانگی یا داروهای قدیمی، التهابات و مشکلات پوستی را حل کنند اما هر روز بدتر از قبل می‌شود.

ترس از مراجعه به مراکز درمانی و انتظار در مطب پزشکان پوست و مو این وضعیت را بغرنج کرده است و متاسفانه یک بیماری ساده پوستی تبدیل به بیماری شدید و مزمن می‌شود.

اما اگر همین الان با یکی از متخصصان پوست و موی سامانه دکتر ساینا مشورت کنید، تصویری از پوست خود برای آنها ارسال کنید و در یک گفتگوی تلفنی یا آنلاین، از آنها مشاوره دریافت کنید جلوی گسترش یک بیماری ناشناخته را خواهید گرفت.  

گفتگو آنلاین با بهترین متخصصان پوست و مو

پزشکان چگونه انتخاب می‌شوند؟

تمامی پزشکانی که در سامانه دکتر ساینا حضور دارند از نظر تجربه و صلاحیت علمی، توسط یک کمیته تخصصی پزشکی بررسی شده‌اند و پس از کسب امتیازات لازم به سامانه اضافه شده‌اند. بدین ترتیب شما با خیال راحت بدون اینکه از منزل خارج شوید یا در اتاق انتظار مطب، ساعت‌ها وقتتان هدر برود، می‌توانید با روانشناسان و پزشکان متخصص جلسات مشاوره تلفنی یا آنلاین داشته باشید.

علاوه بر این شما با مطالعه نظرات سایر کاربران می‌توانید از میزان کیفیت جلسات مشاوره هر پزشک مطلع شوید، در عین حال کمیته تخصصی پزشکی دکتر ساینا به صورت مستمر فعالیت متخصصان را بررسی و پایش می‌کند و با نظارت دقیق بر مشاوره‌های ارائه شده از کیفیت آنها اطمینان حاصل می‌کند.

با ابنحال شما اگر به هر دلیلی از خدمات مشاوره پزشک خود راضی نبودید، می‌توانید به صورت ۱۰۰ درصدی وجه مشاوره را باز پس بگیرید. 

چرا از سامانه دکتر ساینا استفاده کنیم؟

بیش از یک میلیون جلسه مشاوره تلفنی و آنلاین ثبت شده در این سامانه نشان دهنده اعتماد کاربران به خدمات مشاوره آنلاین پزشکی است. شما در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی دکتر ساینا در ارتباط باشید و ضمن پرسیدن سوالات احتمالی، راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت کنید. 

دکتر ساینا به شما این امکان را می‌دهد که روتین‌های مراقبتی و خدمات درمانی خود را بدون دغدغه و نگرانی از کرونا طبق روال معمول پیگیری کنید و سلامت جسمی و روحی خود را حفظ کنید.

این روزها بهبود سیستم ایمنی بدن و توجه به سلامت عمومی، بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه شما قرار بگیرد. خوشبختانه دکتر ساینا این امکان را فراهم آورده که بتوانید در سراسر کشور و بدون محدودیت مکانی با بهترین پزشکان ارتباط برقرار کرده و برای حفظ سلامت خود گامی بردارید. 

در کرونا چگونه نیازهای پزشکی را برطرف کنیم؟

تست کرونا در محل خدمت جدید دکتر ساینا

طبیعی است که این روزها، درگیر علائم کرونا شویم یا به ابتلای خود یا اطرافیان شک کنیم. پزشکان توصیه می‌کنند که برای مدیریت بهتر این بیماری هرچه سریعتر تست کرونا بدهید.

مراجعه به مراکز آزمایشگاهی و بیمارستانی نیز پرریسک است بنابراین امکان تست کرونا در منزل یا محل کار یکی از خدماتی است که دکتر ساینا در حال حاضر به ساکنان شهر تهران ارائه می‌کند.

کارشناسان آزمایشگاهی سامانه دکتر ساینا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از لوازم استریل و یک بار مصرف آزمایشگاهی تست کرونا را در محل شما انجام می‌دهند.

دو تست آنتی بادی وPCR کرونا به کمک دریافت نمونه بزاق دهان و نمونه خون افراد در محل شما گرفته می‌شود و حداکثر تا ۴۸ ساعت پاسخ تست در اختیارتان قرار می‌گیرد. 

مطمئن شوید کرونا ندارید

این سامانه شما را تنها نمی‌گذارد و در صورت مثبت بودن پاسخ آزمایش می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی برای مقابله با بیماری استفاده کنید.

همین الان به سامانه دکتر ساینا مراجعه کنید و ضمن دریافت خدمات مشاوره آنلاین پزشکی برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان در دوران کرونا قدمی بردارید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 18 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها