عروس بروز کاشت ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت - عروس بروز

با کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصصی مجرب لبخندی زیبا را برای خود به ارمغان آورید! همواره داشتن دندان های ردیف و یک دست از اصول زیبایی بوده که نیازمند تلفیق تجربه و بکارگیری روش های نوین دندانپزشکی است.

کاشت ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای کاشت ایمپلنت دندان در تهران بصورت تخصصی هستید، ما به شما دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. در این دندانپزشکی از به روز ترین روش های دندانپزشکی برای کاشت دندان استفاده می شود.

دکتر سعید کریمی، MASTER ایمپلنت و دندانپزشک زیبایی از دانشگاه UCLA آمریکا، از به روزترین تجهیزات  برای انواع درمان های دندانپزشکی بهره می برند.

کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

در حالت کلی بایستی کاشت دندان در دو مرحله انجام شود. در گام نخست بایستی پایه ایمپلنت که فیکسچر نام دارد، درون استخوان فک بیمار جایگذاری شود و سپس با ایجاد اتصال قوی بین پایه و استخوان فک، روکش مناسب تهیه و نصب گردد. حال می توان به روش های مختلفی این فرایند را انجام داد. روش های پیشرفته تر درصد موفقیت بالاتر و رضایت بیشتر بیمار را در پی دارد.

انتخاب روش کاشت دندان بسته به شرایط بیمار نیز می باشد، زیرا برخی دچار بیماری های زمینه ای نظیر بیماری های قلبی و عروقی، پوکی استخوان، بیماری های لثه و … بوده و انتخاب روش مناسب بایستی با در نظر گرفتن شرایط آن ها باشد.

بهترین روش کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

پیشرفت های حاصل شده در زمینه کاشت دندان موجب سهولت کاشت شده و درصد موفقیت را به شکل محسوسی در این درمان افزایش داده است. در روش های قدیمی کاشت دندان نیاز به برش لثه و انجام جراحی های وسیع برای رسیدن به استخوان فک بیمار بود، این امر نیاز به بخیه زدن را منجر می شد. همچنین خونریزی و دردهای بعد از کاشت نیز بسیار مرسوم و عادی بود.

اما با پیشرفت های چشمگیری که در سال های اخیر در زمینه کاشت ایمپلنت دندان به وجود آمده، میزان درد و خونریزی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، تا جایی که روش های کاشت ایمپلنت بدون جراحی و درد که به ایمپلنت پانچی موسوم است بسیار پر کاربرد شده است.

کاشت ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت

روش های نوین در زمینه کاشت دندان!

کاشت دندان با روش های مدرن امروزی در زمان پایین تر و درصد موفقیت بالاتر انجام می شود. از جمله روش های نوین در زمینه کاشت دندان می توان به روش های زیر اشاره نمود:

ایمپلنت پانچی یا ایمپلنت بدون درد و خونریزی
ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت بدون درد و خونریزی

در روش مدرن کاشت دندان پانچی دیگر نیاز به برش لثه و بخیه وجود ندارد. در این روش به وسیله پانچ و سوراخ کردن لثه، پایه ایمپلنت درون استخوان فک بیمار جایگذاری می شود. سپس با روکش تهیه شده برای آن ایمپلنت مطلوب برای بیمار فراهم می شود. از آن جایی که برش لثه وجود ندارد، میزان تخریب بافت لثه حداقل ممکن بوده و این امر خونریزی کم تر را در پی داشته و مدت زمان بهبودی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. در روش ایمپلنت پانچی مدت زمان برای کاشت دندان نیز کمتر است. با این وجود بایستی با نظر دندانپزشک و بررسی شرایط بیمار از این روش مدرن استفاده کرد.

ایمپلنت دیجیتال

استفاده از فناوری های دیجیتال می تواند کمک شایانی به درمان های دندانپزشکی بخصوص کاشت دندان نماید. استفاده از تصویربرداری های سه بعدی دیجیتال برای تعیین وضعیت موقعیت کاشت دندان و بررسی میزان و حجم استخوان فک بیمار بسیار سودمند است. در روش ایمپلنت دیجیتال موقعیت دقیق کاشت دندان مشخص شده و میزان تخریب و شکافت بافت ها به حداقل ممکن می رسد. در نتیجه خونریزی ها و التهاب های بعدی نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.

کاشت ایمپلنت دندان بهترین روش جبران دندان های از دست رفته است!

روش های مختلفی برای جبران دندان های از دست رفته وجود دارد که می توان بکارگیری پروتز دندان و بریج دندان و روش های این چنینی را نام برد. اما این روش ها به خوبی روشی نظیر کاشت ایمپلنت دندان نیست. در کاشت دندان، دندانی همانند دندان طبیعی برای فرد فراهم می شود که از نظر زیبایی و استحکام بی نظیر می باشد.

کاشت ایمپلنت دندان مشکلات پروتزهای قدیمی را نداشته و فرد به راحتی می تواند از آن استفاده کند. مشکلات تکلم و جویدن غذا نیز برطرف می شود. این در حالی است که پروتزهای قدیمی متحرک بوده و افراد در استفاده از آن ها مشکلاتی را دارند.

ایمپلنت با کیفیت را از دندانپزشک خود بخواهید!

نکته دیگری که جا دارد به آن اشاره کرد، کیفیت ایمپلنت مورد استفاده است. ایمپلنت های موجود در بازار دارای کیفیت متفاوتی هستند، ایمپلنت های چینی، کره ای، آلمانی، آمریکایی، سوئیسی و … با کیفیت متفاوت در بازار موجود هستند. همواره از دندانپزشک خود بخواهید از برندهای مطرح و با کیفیت برای کاشت دندان شما استفاده کند. این امر استحکام و ماندگاری بیشتری را برای ایمپلنت مورد استفاده شما فراهم می کند.
کاشت دندان تخصصی را در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید!

اگر به دنبال مرکزی معتبر در تهران برای کاشت دندان هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی است. در این دندانپزشکی خدمات کاشت ایمپلنت بدون جراحی و درد و روش های کاشت ایمپلنت دیجیتال با بهترین روش ممکن ارائه می شود. استفاده از خدمات نوینی نظیر کدکم و فناوری لیزر دندان از دیگر امکانات این مرکز نوین دندانپزشکی است.

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی نیز نظیر لمینت دندان سرامیکی و کامپوزیتی، روکش های دندانی، خدمات سفید کردن دندان، ارتودنسی نامرئی، جراحی های پیشرفته دهان و دندان و … با پیشرفته ترین ابزارهای روز دندانپزشکی انجام می شود.

کاشت ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت

جهت خدمات دندانپزشکی به ویژه کاشت تخصصی دندان می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمب بنزین – کوچه تندیس – پلاک ۴ – واحدهای ۱و ۲ مراجعه نمایید.

جهت اطلاعات تکمیلی در مورد خدمات دندانپزشکی و کاشت دندان می‌توانید به وب سایت دکتر سعید کریمی به نشانی https://drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۸۸۸۵۹۰-۰۲۱ و ۸۸۸۸۴۵۴۶ تماس حاصل نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 429 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها