عروس بروز ۷۴ درصد مردم دنیا موافق تزریق واکسن کرونا هستند - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از ایسنا، در این نظرسنجی مشخص شد: حدود سه چهارم از افراد مورد مطالعه در سراسر جهان تمایل دارند در صورت تولید واکسن کروناویروس این واکسن را دریافت کنند.

موسسه تحقیقات جهانی ایپسوس (Ipsos) اقدام به انجام این مطالعه روی نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مردم ۲۷ کشور کرده و مشخص شد: ۷۴ درصد از تمامی بزرگسالان شرکت کننده در این بررسی در صورت تولید واکسن به دریافت آن رضایت دارند.

براساس این مطالعه مردم چین بیشترین حمایت را از واکسیناسیون کرده به گونه‌ای که ۹۷ درصد از شرکت کنندگان چین خواهان مصونیت در برابر بیماری کووید-۱۹ بوده اند. مردم روسیه نیز در بین کشور‌های مورد مطالعه تمایل کمتری برای تزریق واکسن از خود نشان داده و ۵۴ درصد از شرکت کنندگان روس موافق دریافت واکسن کرونا بوده اند.

همچنین ۶۷ درصد مردم آمریکا به دریافت واکسن کرونا تمایل داشتند درصورتیکه ۳۳ درصد از آنان راضی به دریافت واکسن نبوده یا رضایت حداقلی داشته اند. از میان مخالفان، ۶۰ درصد نگران عوارض جانبی این واکسن بوده و ۳۷ درصد دیگر معتقد به عدم اثربخشی واکسن هستند.

در این بررسی مشخص شد تنها ۴۰ درصد از تمامی شرکت کنندگان انتظار دارند واکسن تا پایان سال در دسترس قرار گیرد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، کارشناسان ابراز نگرانی کرده اند که بیش از یک چهارم از مردم جهان واکسن کروناویروس را دریافت نخواهند کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 22 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها