عروس بروز معرفی بهترین پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادراری که در ایران هستند - عروس بروز

تخصص کلیه و مجاری ادراری که به آن  اورولوژی نیز گفته می‌شود، شاخه ای از علم پزشکی است که به بیماری‌های کلیه و دستگاه تناسلی زنان و مردان و سیستم تولید مثل مردان می‌پردازد. اورولوژیست به پزشکی گفته می‌شود که درباره بیماری‌های این قسمتهای بدن تخصص دارد.

مجاری ادراری مسیری است که از کلیه ها، حالب ها، مثانه و مجرای ادرار تشکیل شده است. این اعضای بدن ادرار را در بدن ایجاد، ذخیره و دفع می‌کنند. بدن شما برای از بین بردن مواد زائد ادرار می سازد. همچنین ادرار باعث می شود که از آب اضافی بدن، که نیازی به آن نیست خلاص شوید. بنابراین رفع مشکلات موجود در این اعضا، برای سلامت فرد حیاتی است. اورولوژیست ها زنان و مردان را، از نوزادان گرفته تا بزرگسالان تحت درمان قرار می دهند.

مردان، زنان و کودکان به دلایل مختلف ممکن است نیاز به مراجعه به یک متخصص کلیه و مجاری ادراری داشته باشند. ممکن است فرد به عفونت مثانه یا بی اختیاری ادرار دچار باشد، یا اینکه مردی با اختلال نعوظ یا کودکی با مشکل شب ادراری مواجه باشد. همچنین بیماران مبتلا به سنگ کلیه یا ناباروری در مردان نیز باید برای درمان به یک متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه نمایند. در ادامه شما را با چند تن از بهترین متخصصین اورولوژی کشور آشنا خواهیم نمود.

لیست ارائه شده از برترین پزشکان کلیه و مجاری ادراری ایرانی

در ایران پزشکان بسیار حاذق و مطمئنی در حال فعالیت هستند که از تخصص خوبی نیز در این زمینه برخودار هستند. اگر می خواهید با لیست ارائه شده برترین پزشکان مجاری ادراری ایرانی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین پزشکان حوزه کلیه و مجاری ادراری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دکتر علی محمد خیراندیش

دکتر علی محمد خیراندیش دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۶۵ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۷۱ از دانشگاه اصفهان موفق به کسب تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) گشته‌اند. مطب ایشان در استان یزد قرار دارد.

دکتر مهدی عابدین زاده

دکتر مهدی عابدین زاده دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۷۱ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه‌ای، مجاری ادراری و تناسلی گشته‌اند. همچنین در سال ۱۳۸۷ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در استان یزد قرار دارد.

دکتر احسان اطرج

دکتر احسان اطرج دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۸۵ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۴ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران بدست آورده‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه‌، مجاری ادراری و تناسلی (اندیورولوژی) گشته‌اند. ایشان عضو انجمن اندیورولوژی و ناباروری ایران و اروپا نیز هستند. مطب دکتر اطرج در استان تهران قرار دارد.

دکتر حسین امیر زرگر

دکتر حسین امیر زرگر دکترای پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۹  از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت تخصص از دانشگاه علوم پزشکی شیراز گشته‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۷ فوق تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران بدست آورده‌اند. ایشان به عنوان متخصص اورولوژی اطفال فعالیت دارند. مطب دکتر امیر زرگر در استان تهران قرار دارد.

دکتر علی شریعتی

دکتر علی شریعتی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت نموده‌اند و موفق به کسب تخصص اورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گردیده‌اند. همچنین ایشان دارای مدرک بورد تخصصی و رتبه دوم علمی در دوره رزیدنتی نیز می‌باشند.

دکتر محمدحسین ستوده

دکتر محمد حسین ستوده دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۷۶ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۹ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در استان تبریز قرار دارد.

دکتر پویا حکمتی

دکتر پویا حکمتی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۸۷ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۴ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت فلوشیپ جراحی کلیه‌، مجاری ادراری و تناسلی کودکان گشته‌اند. دکتر حکمتی دارای رتبه دو کشوری بورد تخصصی اورولوژی، دبیر شاخه اطفال انجمن اورولوژی ایران، جراح کلیه و مجاری ادراری و فلوشیپ فوق تخصصی اورولوژی کودکان هستند. مطب ایشان در استان تهران قرار دارد.

سید حمیدرضا آرزه‌گر

دکتر سید حمیدرضا آرزه‌گر دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۸۷ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۱ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در بندر عباس قرار دارد.

دکتر مسعود بنائی

دکتر مسعود بنائی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۷۶ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۸۳ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه‌ای، مجاری ادراری و تناسلی(اندویورولوژی) گشته‌اند. مطب ایشان در کاشان قرار دارد.

دکتر حسن صالحی فرد

دکتر حسن صالحی‌فرد دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۷۷ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۸۲ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در زرین شهر اصفهان قرار دارد.

دکتر امیر فکور

دکتر امیر فکور دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۸۷ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۴ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در مبارکه اصفهان قرار دارد.

دکتر آرش بقائی

دکتر آرش بقائی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۸۱ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۹۰ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در اصفهان قرار دارد.

دکتر علی اصغر یار محمدی

دکتر علی اصغر یار محمدی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۵۴ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۶۱ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در مشهد قرار دارد.

دکتر حمید مزدک

دکتر حمید مزدک دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۱۳۶۰ دریافت نموده‌اند و در سال ۱۳۶۸ تخصص خود در زمینه جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) را بدست آورده‌اند. مطب ایشان در اصفهان قرار دارد.

در بالا تنها نام تعداد معدودی از پزشکان معروف اورولوژی کشور آورده شده است. شما می‌توانید برای آشنایی با سایر متخصصین کلیه و مجاری ادراری در شهر خود و دریافت نوبت حضوری یا تماس تلفنی از پزشک مورد نظرتان می‌توانید به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 519 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.