عروس بروز واژگونی اسپورتیج در تصادف با ۲۰۶ +عکس - عروس بروز

به گزارش عروس بروز، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری اسپورتیج پس از برخورد با ۲۰۶ خبر داد.

سرهنگ همه خانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۶ بعداز ظهر دیروز در محدوده فلکه دوم شمال به جنوب خیابان تیرانداز تصادفی شدید بین یک دستگاه سواری اسپورتیج با سواری ۲۰۶ پارک شده روی داد و شدت این حادثه به حدی بود که پس از این برخورد سواری اسپورتیج واژگون شد.

بیشتر بخوانید

عکس/ تصادف عجیب اسپورتیج در تهران

وی گفت: در اثر این برخورد خودروی پژو ۲۰۶ بشدت آسیب دید و به جوی آب پرت شد و راننده اسپورتیج نیز بصورت سطحی دچار آسیب دیدگی شد.

واژگونی اسپورتیج در تصادف با ۲۰۶ +عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور بلافاصله در صحنه حاضر و به بررسی این حادثه پرداختند همچنین خودرو توسط جرثقیل به حالت اولیه باز گشت ولی خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

واژگونی اسپورتیج در تصادف با ۲۰۶ +عکس

وی به رانندگان توصیه کرد: در خیابان ها و معابر فرعی سرعت وسیله نقلیه را کاهش داده و هنگامی که قصد گردش به محدوده ای را دارند از سرعت وسیله نقلیه کاسته تا تسلط بیشتری بر کنترل وسیله نقلیه داشته باشند و شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 454 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها