عروس بروز افزایش ۱۸ درصدی بستری‌های کرونا در تهران - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از ایسنا، نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونا استان تهران، درباره وضعیت بیماری کرونا در استان تهران، گفت: متاسفانه از هفته گذشته تاکنون ۱۸ درصد افزایش بار بستری داشتیم که این نگران کننده است. گرچه در اسفند ماه روند مرگ و میرمان نسبت به بهمن ماه کمتر بود، اما به هر حال این افزایش در بستری را داشتیم که نگران کننده است.

 وی گفت: این افزایش بستری به افزایش تراکم جمعیتی و کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی منتسب می‌شود که طی یک هفته اخیر در تهران رخ داده و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: این افزایش بستری در کل بوده است و در سن خاصی نبوده است. در عین حال متاسفانه تعداد ورودی بیماران بدحال مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است.

توکلی درباره مجاز بودن سفر به شهر‌های زرد و آبی و احتمال سفر تهرانی‌ها در تعطیلات نوروز، گفت: به دلیل اینکه تهرانی‌ها معمولا به همه نقاط کشور سفر می‌کنند، اگر در تعطیلات هم سفر کنند و حجم زیادی از سفر را داشته باشیم، متاسفانه در هفته سوم فروردین احتمالا آلودگی در شهر‌های مختلف تهران وجود دارد و بر همین اساس درباره هفته سوم و چهارم فروردین ماه در تهران هشدار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: خواسته وزارت بهداشت و ستاد استانی این بوده که مردم در خانه بمانند و مسافرت نکنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 376 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها