عروس بروز بستری شدن ۳۸۸ بیمار کرونایی در زنجان - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از ایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، بر اساس آخرین اخبار، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

درخصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ مورد مثبت بستری و ۲۴ مورد مثبت سرپایی ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسیده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان، ۲۴ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که در حال حاضر ۱۵ هزار و ۹۵۶ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری کرونا هستند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون مجموع موارد مثبت سرپایی ابتلا به بیماری کرونا در استان زنجان ۱۹ هزار و ۸۶۳ مورد بوده است.

در حال حاضر ۳۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که موارد مثبت بستری امروز (۱۴ مهرماه) ۲۱ مورد بوده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۱ هزار و ۸۰۲ نفر رسیده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۵۲۹ نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبود یافته و ترخیص شده نیز ۳۲۴۶ مورد گزارش شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 303 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.