عروس بروز زالی: شاهد افزایش مراجعان سرپایی کرونا هستیم - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی، علیرضا زالی امروز در جلسه‌ای که با حضور معاونان و مسئولان درمان و امور بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار شد، افزود: میزان PCR مثبت و رپید تست مثبت در مراکز سرپایی تا حدودی رو به افزایش است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان احتمال سناریو‌های مختلف کرونا در تهران، بر لزوم افزایش هماهنگی بین بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

وی همچنین از چرخش ویروس کرونا در سطح شهر تهران در طول یک هفته اخیر خبر داد.

در ادامه این جلسه موضوعاتی همچون تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی، تسریع در برنامه واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ها، افزایش حمایت‌های مادی و معنوی از کادر بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا مطرح شد، همچنین برنامه ریزی برای جلوگیری از ایجاد ازدحام در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در روز سیزدهم فروردین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه برای جلوگیری از شدت یافتن بیماری کرونا در هفته‌های آتی بود.

در ادامه این جلسه به موضوعاتی همچون در پیش بودن انتخابات پیش رو و لزوم آمادگی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لزوم برنامه ریزی بلندمدت برای واکسیناسیون عمومی و ضرورت افزایش آموزش‌های عمومی برای عدم سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شروع واکسیناسیون نیز اشاره شد.

در این جلسه که با حضور بابک عشرتی معاون بهداشتی دانشگاه ایران، علیرضا دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه تهران، ایاد بهادری منفرد معاون امور بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی، فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه تهران، هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی و سایر مسئولان بهداشتی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار شد، درباره جنبه‌های مختلف اپیدمی و راهکار‌های مقابله با این همه گیری با زالی گفتگو و تبادل نظر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 1 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.