عروس بروز طرز تهیه کرپ پستو خوشمزه یک صبحانه محبوب - عروس بروز

اگر شما نیز به دنبال یک صبحانه متنوع و خوشمزه هستید می توانید کرپ پستو با کالباس را تهیه کنید که در مدت زمان کمی آماده می شود و می توانید یک صبحانه فوق العاده عالی در کنار اعضای خانواده داشته باشید، در ادامه به شما عزیزان طرز تهیه کرپ پستو را آموزش خواهیم داد.

دستور تهیه کرپ پستو

خوردن صبحانه نقش مهمی در سلامت بدن ایفا می کند و اگر میلی و رغبتی به خوردن صبحانه ندارید بهتر است کمی تنوع به صبحانه بدهید و یک صبحانه خوشمزه تهیه کنید که کرپ پستو گزینه بسیار مناسبی است فقط کافی است، طبق مراحل تهیه آن پیش بروید تا آن را تهیه کنید، این صبحانه بسیار خوشمزه را می توانید در زمان دیگری نیز به عنوان دسر و پیش غذا تهیه و نوش جان کنید بنابراین، پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید تا آن تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم جهت تهیه کرپ پستو

  • سس پستو : یک دوم پیمانه
  • تخم مرغ : یک عدد بزرگ
  • آرد : یک دوم پیمانه
  • شیر کم چرب : صد و پنجاه میلی لیتر
  • روغن : به میزان لازم
  • کالباس : پنج ورقه

آموزش تهیه کرپ پستو

طرز تهیه کرپ پستو با کالباس

در روش تهیه کرپ پستو ابتدا سس پستو را همراه با آرد، تخم مرغ و شیر با کمک همزن برقی یا دستی هم زده تا کاملا شکل بگیرد و خمیر یکدستی حاصل شود سپس، داخل تابه مناسبی را با کمی روغن چرب کرده و روغن اضافی آن را گرفته و بر روی حرارت بگذارید.

حالا نصف پیمانه از خمیر حاصل را داخل تابه ریخته و بلافاصله تابه را چرخانده تا کرپی نازکی به دست آید و بعد از خشک شدن روی کرپ با کمک کفگیر چوبی یا پلاستیکی آن را برگردانده و اجازه روی دیگر آن نیز به مدت سی ثانیه پخته شوند.

در مرحله پایانی از روش تهیه کرپ پستو، کرپ ها را بین کاغذ روغنی گذاشته و بعد از تمام شدن، یک ورقه کالباس بر روی هر کرپ بگذارید و به صورت دلخواه بپیچید سپس آن ها را نوش جان کنید.

طرز تهیه کرپ پستو با کالباس

نکته : از ورقه های نازک و بزرگ کالباس استفاده نمایید.

ضمن سپاس از همراهی شما دوستان عزیز، امیدواریم از آشپزی این بخش نهایت بهره را برده باشید و با کمک مطلب گفته شده بتوانید یک صبحانه ایده آل تهیه و نوش جان کنید، در پایان به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی با دستور تهیه انواع دسر و پیش غذا می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : عروس بروز

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 390 views بار دسته بندی : آشپزی تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها