عروس بروز مرگ یک زن و مرد بعد از تزریق دارو - عروس بروز

به‌گزارش عروز بروز، چندی قبل خبر مرگ یک زن ۵۵ ساله و مردی ۳۶ ساله که در یکی از درمانگاه‌های خصوصی سیرجان اقدام به تزریق آمپول «سفتریاکسون» کرده بودند بازتاب گسترده‌ای داشت.

در حالی که دکتر سید محمد رضوی رئیس نظام پزشکی سیرجان مرگ این ۲ نفر در درمانگاهی خصوصی را تأیید کرد گفت: پس از تزریق آمپول ویتامین c و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

رضوی افزود: در پی جان باختن این دو شهروند یکی از خانواده‌ها شکایت کرده و شکایت این خانواده با حضور کارشناسان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید

محاکمه خانم‌مدیر به دلیل نابیناشدن مشتری!

ممنوعیت تزریق سفتریاکسون

به‌گفته دکتر رضوی طی بخشنامه‌ای به مراکز درمانی تا اطلاع بعدی از تزریق داروی سفتریاکسون در تمامی مراکز درمانی به جز بیمارستان‌ها خودداری می‌شود و فقط در صورت نیاز این آمپول در بیمارستان‌ها و با نظر پزشک تزریق خواهد شد.

مرگ سومین نفر

در حالی که بررسی‌ها در این دو پرونده ادامه داشت پنجشنبه گذشته نیز یکی از شهروندان سیرجانی که برای ایمپلنت دندان به مطب یکی از دندانپزشکان سیرجان مراجعه کرده بود دقایقی پس از تزریق آمپول بی‌حسی جان خود را از دست داد.

در حالی که بعضی منابع غیررسمی در فضای مجازی علت فوت این شهروند را نیز تزریق آمپول گمانه زنی می‌کردند، پزشکان متولی اعلام کرده‌اند علت فوت این فرد حدود ۶۵ ساله مربوط به آمپول تزریقی نبوده بلکه این فرد دچار سکته مغزی شده است.

براساس گزارش‌ها فرزندان این مرحوم نیز اجازه کالبد شکافی را برای بررسی بیشتر ندادند و با پذیرفتن نظر پزشکان درباره علت مرگ، وی را به خاک سپردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 7 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها