عروس بروز مزایای استفاده از قالب پست اینستاگرام آماده - عروس بروز

با دانلود قالب پست اینستاگرام آماده از مزایای تعداد زیادی مانند صرفه‌جویی در وقت و افزایش تاثیرگذاری پست‌ها بهره‌مند میشوید و صاحب یک پیج منسجم با هویتی معلوم خواهید شد.

بیشتر فعالان اینستاگرام دغدغه استفاده از یک قالب پست اینستاگرام زیبا دارند. یک قالب استوری اینستاگرام زیبا می‌تواند استوری‌ها را صاحب یک هویت معلوم کرده و منجر به تاثیرگذاری زیادتر استوری‌ها شود. در نهایت قالب اینستاگرام منجر می‌شود پیج در راه ترقی قدم بردارد.

اگر قصد دارید پست‌های پیج اینستاگرام خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید، گزینه‌های تعداد زیادی می‌توانند در این طریق به شما یاری کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها، استفاده از قالب پست اینستاگرام آماده است. با ما همراه باشید تا با مزایای قالب آماده پست و استوری اینستاگرام آشنا شوید.

قالب پست اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه‌های اجتماعی ایران و بستری مناسب برای انواع کسب‌وکارها مانند اموزش و فروش فرآورده و خدمات تبدیل شده است. اگر یکی از کاربرهای اینستاگرام باشید، به احتمال بیشمار مشاهده کرده‌اید که تعداد زیادی از پیج‌های متداول از قالب آماده پست و استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. قالب‌های پست و استوری اینستاگرام این پیج‌ها تصاویر را در خود جای می‌دهند و متناسب با حال‎وهوا و موضوع پیج برگزیده شده‌اند.

قالب‌های پست اینستاگرام به‌صورت آماده با طراحی‌های مختلف و متناسب با مخاطب پیج‌ها در سایت‌های مختلفی مانند وبسایت جوبیس موجود است. قالب استوری اینستاگرام به‌صورت لایه باز در این سایت‌ها برای دانلود قرار اطلاعات می‌شود و شما خواهید توانست عناصر گرافیکی و تصاویر و متون آن را مطابق سلیقه خود ویرایش دهید. همچنین شما خواهید توانست قالب پست اینستاگرام آماده را برای آدم دیگری ارسال کنید تا آن‌ها نیز پوشه شما را ویرایش کنند.

قالب استوری اینستاگرام چیست؟

امروزه استوری به یکی از جذابترین قسمت‌های یک پیج اینستاگرام تبدیل شده است. استوری‌ها فقط ۲۴ ساعت در دسترس عموم قرار دارند؛ بنابراین آدم علاقه دارند محتوای آن را به‌سرعت ببینند. به همین دلیل، قالب استوری اینستاگرام از ارزش بالایی برخوردار هست و می‌تواند جذابیت ظاهری استوری شما را افزایش دهد.

ظاهر قالب استوری اینستاگرام به‌آسانی می‌تواند منجر به آنفالو کردن پیج توسط کاربرهای شود. اگر نمی‌خواهید دنبال‌کنندگان شما چنین کاری انجام دهند، بهتر هست یک قالب استوری اینستاگرام آماده دانلود کنید و مطابق سلیقه و مخاطبان خود آن را ویرایش کنید. یک قالب اینستاگرام زیبا و جذاب می‌تواند مخاطب را به سوی خود بکشد.

مزایای استفاده از قالب پست اینستاگرام آماده

  1. برای بهره‌مندی از مزایای مختلف قالب پست یا استوری اینستاگرام آماده، قالب شما باید حرفه‌ای و خلاقانه باشد؛ چون در غیر این صورت، ممکن هست در نگاه کاربرهای خسته‌کننده به نظر برسد. همچنین پس از دانلود قالب آماده اینستاگرام، قطعا آن را ویرایش کنید تا احتمال تکراری بودن آن به حداقل برسد.
  2. هویت‌بخشی به استوری‌ها و پست‌ها: زمانی که کاربرهای استوری‌های شما را مشاهده کنند، در کسری از ثانیه خواهند فهمید استوری متعلق به پیج شماست.
  3. افزایش ماندگاری در ذهن مخاطب: یک قالب و رنگ معلوم ماندگاری پست‌ها و استوری‌های شما را در ذهن مخاطبان افزایش می‌دهد.
  4. عدم لازم به تخصص: هر کاربری به‌راحتی می‌تواند از قالب لایه باز استفاده کند و لازم نیست گرافیست باشد.
  5. ظاهر منسجم پیج: با استفاده از قالب‌های مشخص، در نگاه مخاطبان حرفه‌ای تر دیده خواهید شد.
  6. صرفه‌جویی در زمان: از آنجایی که رنگ، فونت و دیگر عناصر گرافیکی در پوشه لایه باز آماده است، در یک وقت کوتاه خواهید توانست آن را ویرایش کرده و در پیج خود منتشر کنید.
  7. فضاهای معلوم برای اطلاعات ثابت: در پوشه لایه باز قالب پست اینستاگرام، محل‌های ثابتی برای لوگو، آدرس پیج و اطلاعات دیگر مهیا شده است.
  8. آسان بودن انتقال ساماندهی پیج: اگر یک قالب پست و استوری اینستاگرام آماده و معلوم داشته باشید، به‌راحتی خواهید توانست شغل ساخت محتوا را به ادمین‌های خود سپرده و دیگر نگران طراحی پست‌ها نباشید.
  9. امکان استفاده از قالب آماده در دیگر فرآورده گرافیکی: قالب‌های پست اینستاگرام در وبسایت جوبیس با فرمت PSD ارائه می‌شوند؛ بنابراین، شما خواهید توانست از آن برای طراحی کارت ویزیت یا کاتالوگ نیز استفاده کنید. همچنین توانایی چاپ آن در ابعاد بزرگتر، بدون افت کیفیت وجود دارد.
  10. اندازه استاندارد: قالب پست اینستاگرام آماده اندازه استانداردی دارد؛ بنابراین، لازم نیس درباره بزرگ یا کوچک بودن آن نگران باشید. همان‌طور که می‌دانید اندازه قالب استوری اینستاگرام با قالب پست اینستاگرام متفاوت است؛ بنابراین برای هر کدام یک پوشه لایه باز مناسب دانلود کنید.

چگونه یک قالب پست اینستاگرام مناسب برگزیده کنیم؟

امروزه، پیج‌های تعداد زیادی مانند فروشگاه‌های معتبر از قالب‌های آماده پست اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای برگزیده بهترین قالب استوری اینستاگرام از خود سوالات زیر را بپرسید:

  • آیا پیج شما شخصی هست یا در آن کالاها یا خدماتی ارائه می‌کنید؟
  • فعالیت کسب‌وکار شما زیادتر در چه زمینه‌ای است؟
  • مخاطبان پیج شما چه غم سنی و جنسیتی دارند؟
  • رنگ برند یا موسسه شما چه رنگی است؟
  • تصاویری که برای پست و استوری‌های پیج خود برگزیده می‌کنید، چه ویژگی‌هایی دارند؟

دانلود قالب پست اینستاگرام آماده

برای دانلود قالب آماده پست اینستاگرام، سایت‌های مختلفی از عبارت وبسایت جوبیس وجود دارد که در آن‌ها، طرح‌های لایه باز تعداد زیادی مانند قالب استوری اینستاگرام در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای مخاطبان قرار اطلاعات شده است. برای ویرایش قالب پست و استوری اینستاگرام، تنها کافی هست آن را در یک نرم افزار گرافیکی مانند فوتوشاپ باز کنید. رنگ، زبان و و فونت پست اینستاگرام آماده به‌آسانی قابل ویرایش است. در گام بعدی لوگو، نوشتار و عکس دلخواه خود را درون این قالب‌ها قرار دهید. سخن آخر حتماً نقشه لایه باز قالب پست اینستاگرام را با توجه به سلیقه و مخاطبان پیج خود ویرایش کنید تا ظاهری تکراری نداشته باشد. با استفاده از قالب پست و استوری اینستاگرام آماده خواهید توانست در وقت و هزینه استخدام طراح صرفه‌جویی کرده و یک پیج منسجم و تاثیرگذارتر داشته باشید. اگر درباره استفاده از قالب آماده پست اینستاگرام با سوالاتی روبرو شدید، خواهید توانست این سوالات را از کارشناسان وبسایت جوبیس بپرسید.

سایت جوبیس ، یکی از بزرگترین مراجع پوشه لایه باز گرافیکی هست که ده‌ها هزار پوشه لایه باز را برای دانلود در دسترس کاربرهای قرار اطلاعات است. قالب گرافیکی و ویدئویی آماده این وبسایت می‌تواند فرآیندهای طراحی پست اینستاگرام را برای شما آسان‌تر کند. بهتر هست بدانید ما در وبسایت جوبیس ایراد عدم حمایت از فونت‌های پارسی و ایرادات پرداخت برای قالب‌های خارجی را حل کرده‌ایم. برای دانلود قالب پست و استوری اینستاگرام آماده، ابتدا باید مطابق لازم خود یک اشتراک یک روزه، یک ماهه یا سالانه خریداری کنید.

https://jubice.com/category/social-themeplate

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.