عروس بروز ویزای توریستی کانادا - عروس بروز

شرایط ویزای توریستی کانادا برای ایرانیان:

کانادا از دسته کشور های مهاجر پذیر و پیشرفته جهان می باشد و سالانه افراد زیادی درخواست ورود و بازدید از این کشور را دارند. این افراد با اخذ ویزا توریستی کانادا می توانند به این کشور سفر کنند. ویزای توریستی، همان طور که از نامش پیداست برای اهداف تفریحی و گردشگری صادر می شود و امکان کار با ویزای توریستی کانادا وجود ندارد. این ویزا با نام ویزا مولتیپل کانادا نیز شناخته می شود، چرا که به دارندگان آن اجازه می دهد در طول سال، چند بار به کشور سفر کنند. در حالی که ویزای توریستی بسیاری از کشورها تنها برای یک بار قابل استفاده است و برای ورود مجدد باید ویزا جدید دریافت کرد. با توجه به اینکه کشور کانادا از دسته کشور هایی می باشد که در خاک ایران دارای کنسولگری نیست، اقدام جهت ویزاهای توریستی بسیار حساس می باشد و باید با دقت زیادی مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا را آماده کنید.

ویزای توریستی کانادا و شرایط عمومی:

دریافت ویزای توریستی کانادا و ورود به این کشور وسیع نیاز به شناخت از شرایط عمومی این کشور دارد. کشور کانادا در شمال قاره آمریکای شمالی و در نزدیکی قطب شمال قرار گرفته است. این کشور از ۱۰ استان و سه قلمرو متفاوت تشکیل شده است. کشور کانادا با مساحتی بالغ بر ۹۸/۹ کیلومتر مربع دومین کشور پهناور جهان می باشد. کانادا به ۳ اقیانوس اطلس از شرق، آرام از غرب و منجمد شمالی از شمال راه دارد. لازم به ذکر است یکی از مهم ترین همسایگان کشور کانادا، ایالات متحده آمریکا می باشد که در جنوب این کشور قرار گرفته است. مرز زمینی کشور کانادا و آمریکا بلند ترین مرز زمینی در جهان می باشد. در بخش های وسیعی از کانادا به علت هوای بسیار سرد مناطق خالی از سکنه مانده است. این کشور توسط دولت های جداگانه ای اداره می شود که تمامی این دولت ها زیر مجموع یک دولت فدرال می باشند.

متقاضیان دریافت ویزای توریستی کانادا جالب است بدانند که الیزلبت دوم ملکه بریتانیا، ملکه کشور کانادا هم می باشد و قوانین باید با امضای او به رسمیت شناخته شود و ضمانت اجرایی پیدا کند. با توجه به اینکه کانادا دومین کشور پهناور جهان می باشد اما جمعیت آن تنها ۳۵ میلیون و ۶۷۵ هزار نفر می باشد که از این جمعیت حدودا ۹۰% آن در جنوبی ترین مناطق کانادا و در نزدیکی کشور آمریکا ساکن هستند و دلیل این تمرکز سرمای بخش شمالی کانادا می باشد. پرجمعیت ترین شهر های این کشور به ترتیب تورنتو، مونترال و ونکوور می باشد. اما باید بدانیم که پایتخت این کشور شهر اتاوا می باشد. کانادا از دسته کشور های انگلیسی زبان می باشد و این دلیلی بر استقبال متقاضیان برای ورود به این کشور است. واحد پول این کشور دلار می باشد اما دلار کانادا متفاوت از دلار آمریکا است و در بازار جهانی ارزش کمتری دارد. شما برای برقراری ارتباط تلفنی با این کشور باید از پیش شماره +۱ در ابتدای شماره خود استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به دارالترجمه رسمی کرمانشاه مراجعه نمایید.

۳ مورد از جاذبه های توریستی کانادا در این بخش بررسی شده است:

برج سی ان شهر تورنتو:

یکی از جاذبه های زیبای شهر تورنتو این سازه زیبا می باشد که در شهر تونتو قرار گرفته است. این برج دارای امکانات تفریحی و رستوران ۳۶۰ درجه می باشد. افرادی که وارد این برج می شوند می توانند تمامی شهر را مشاهده کنند و این سازه غول پیکر که حدودا ۵۵۳ متر ارتفاع دارد از بزرگترین سازه های ساخت بشریت می باشد و جالب است بدانید این سازه از تمامی تورتو مشخص می شود. افرادی که حتی وارد این نمی شود از نمای بیرونی آن لذت بوده و با توجه به اینکه در شب ها از نور پردازی بسیار جالبی برخوردار می باشد نمای جالبی را به خود گرفته است.

آبشار نیاگارا:

آبشار نیاگارا بزرگترین آبشار دنیا می باشد که در مرز بین کانادا و آمریکا قرار گرفته است. افرادی که درخواست بازدید از این منطقه را دارند باید مدت ۱ ساعت از شهر تورنتو به این مقصد رانندگی کنند. ارتفاع این ابشار حدودا ۵۷ متر می باشد و شما باید از فاصله ای مناسب برای تماشای آبشار اقدام نمایید.

پارک ملی بنف:

پارک ملی بنف از موارد نادر و مناظر زیبایی می باشد که افرادی زیادی سالانه برای بازدید از این منطقه به کانادا سفر می کنند. پاک ملی بنف در مرکز کوه های راکی قرار گرفته است. این منطقه در نزدیکی شهر با شکوه البرتا قرار گرفته است. در این پارک جواهری همانند دریاپه لوئیز قرار گرفته است. در این پارک شما می توانید به راحتی به تماشای آب های فیروزه ای و یخچال طبیعی بپردازید. شاید لذت بخش ترین رانندگی خود را در مسیر بین دو دریاچه لوئیس و جسپر تجربه کنید. در انتهای این جاده شهر بنف قرار گرفته است در زمستان میزبان ورزش های زمستانی و مسابقات اسکی می باشد.

 

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا:

ارائه پاسپورت معتبر متقاضی اصلی و یا سایر متقاضیان و همراهان

ارائه ترجمه شناسنامه تمامی متقاضیان به صورت جداگانه

تکمیل فرم مورد نظر جهت درخواست ویزا Application form

ارائه عکس تمام رنگی ۳*۴ با زمینه سفید

ارائه نامه تمکن مالی یا Bank Statement ترجمه شده به زبان انگلیسی

ارائه گردش مالی ۳ ماه آخر متقاضیان

تاثیر گذار در پاسخ مثبت سفارت

ارائه دعوت نامه معتبر در صورت امکان

ارائه مدارک و بلیط های رفت و برگشت و رزور محل اسکان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به دارالترجمه رسمی کرمانشاه مراجعه نمایید.

ویزای توریستی کانادا و مدت درخواست:

ویزای توریستی کانادا در زمان مشخصی صادر می شود اما در برخی فصول به علت حجم درخواست امکان جا به جایی در زمان صدور ویزا وجود دارد. متقاضیانی که درخواست ویزای توریستی کانادا را دارند باید در مرحله اول از سفارت این کشور درخواست وقت نموده و در زمان تعیین شده مدارک خود را به سفارت ارائه دهند. ما جهت وقت سفارت در بخش جداگانه ای برای شما عزیزان اطلاعاتی را ارائه داده ایم. اما شما جهت دریافت ویزا باید زمانی به مدت ۱۳۳ روز که توسط اداره مهاجرت و سفارت تعیین شده را مد نظر قرار دهید. البته در ۹۰% موارد ویزای شما در مدت ۳ ماه صادر می شود.

تمدید ویزای توریستی کانادا:

ویزای توریستی کانادا و تمدید این نوع ویزا برای متقاضیان و دارندگان این ویزا ارزش فراوانی دارد. ویزای های توریستی کانادا به ۲ نوع ویزای توریستی single entry تک ورودی و multiple entry ویزا های چند ورودی، ویزای های بلند مدت تقسیم می شود. متقاضیان که درخواست ویزای چند ورودی یا مالتیپل را می دهند اقامتی به مدت اعتبار پاسپورت برایشان صادر می شود اما باید توجه داشت این اجازه ورود محدودیت هایی نیز دارد و شما سالی ۶ ماه اجازه حضور در خاک این کشور را دارید. مدت این نوع ویزا ها برای ایرانیان ۵ ساله می باشد. افرادی که ویزای های تک ورودی دارند باید برای تمدید آن مراحل را از ابتدا طی نمایند و درخواست خود را برای بار دوم ثبت نمایند. اصولا افرادی چندین بار درخواست ویزای های تک ورودی می دهند می توانند درخواست ویزای بلند مدت داشته باشند. افرادی که ویزا های مالتیپل کانادا را دارند برای تمدید باید درخواست وقت سفارت نمایند پاسپورت خود و مدارک مالی خود را به سفارت این کشور ارائه دهند.

ویزای توریستی کانادا و وقت سفارت کانادا:

دریافت ویزای توریستی کانادا در ابتدای امر نیاز به درخواست وقت سفارت از این کشور دارد. قابل توجه است که کشور کانادا از دسته کشور هایی می باشد که در ایران دارای کنسولگری نیست و متقاضیانی که درخواست ورود به این کشور را دارند، باید از نزدیکترین کنسولگری کانادا به خاک ایران اقدامات را انجام دهند. خیلی از افراد از کشور ترکیه اقدامات را انجام می دهند اما کشور هایی همچون ارمنستان، آذربایجان و امارات نیز مقصد مناسبی برای انجام امور اداری متقاضیان نیز می باشد. همراهان گرامی توجه داشته باشند که رزرو وقت سفارت به صورت آنلاین می باشد و شما تنها در تایم مشخص شده از سوی دولت باید وارد سفارت این کشور شوید.

آدرس سفارت کانادا در استانبول ترکیه

Consulate General of Canada – ۲۰۹ Buyukdere Caddesi – Tekfen Tower – Levent 4, Istanbul – ۳۴۳۹۴ Turkey

ویزای توریستی کانادا و پروسه اقدام:

ویزای توریستی کانادا به نوبه خود از ویزا های خاص و با ارزش می باشد. از آن جایی که ویزای توریستی کانادا به مدت پاسپورت کشور متقاضیان صادر می شود، اقدامات جهت اخذ این ویزا بسیار دشوار می باشد. متقاضیانی که درخواست این ویزا را دارند باید در ابتدای امر درخواست وقت سفارت از این کشور نمایند. افرادی که درخواست تایم می نمایند باید مدارک خود را در زمان مقرر به کنسولگری ارائه دهند. همان طور که گفته شده ارائه مدارک شما و نحوه ارائه آن ها نتیجه مستقیم به درخواست شما دارد. اقدامات شما می تواند توسط وکلا و مشاورین رسمی اداره مهاجرت این کشور باشد تا ریسک های موجود در طی پروسه کاهش یابد. شما بعد از ارائه مدارک به سفارت در مدت مشخص به سفارت رفته و مراحل انگشت نگاری را انجام می دهد. اصولا ۱ ماه بعد از مراحل انگشت نگاری، پاسخ درخواست برای شما ارسال می شود. متقاضیان توجه داشته باشند درخواست ویزای توریستی کانادا نیازی به تست های پزشکی ندارد متقاضیان تنها در صورت سفر به کشور های خاص قبل از ورود به کانادا باید آزمون پزشکی مورد نظر را انجام دهند. ما در انتهای مطالب مراحل را به صورت مرحله ای برای شما عزیزان قرار داده ایم:

دریافت وقت سفارت به صورت آنلاین

ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت

انجام مراحل انگشت نگاری در سفارت

انجام آزمایشات پزشکی در صورت نیاز

دریافت پاسخ درخواست ویزای توریستی

ویزای توریستی کانادا (با وثیقه یا بدون وثیقه):

ویزای توریستی کانادا در صورت ارائه وثیقه با شانس بالاتری روبه رو می شود. ارائه وثیقه تنها اثر مثبتی در ذهن مامور ویزا دارد و از مدارک لازم نمی باشد. با توجه به اینکه افراد زیادی از کشور های مختلف اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا کرده و بعد از ورود به کشور خود بازنگشته اند سفارت این کشور افرادی که وثیقه های برای برگشت خود قرار می دهند را در اولویت قرار می دهد. ارائه وثیقه تنها وثیقه های مالی نمی باشد بلکه شما باید مدارکی را ارائه دهید که در آن دلایلی برای برگشت خود دارید و اصطلاحا علقه ای برای برگشت به کشور خود دارید. ارائه این وثیقه ها شانس صدور ویزا شما را افزایش می دهد اما باید بدانید که هیچ تضمینی در پذیرفته شدن درخواست ویزای شما وجود ندارد.

ویزای توریستی کانادا و نکات مهم:

ویزای توریستی کانادا از ویزا هایی می باشد که در سال های اخیر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. دریافت ویزای توریستی کانادا نکات بسیار مهم و اساسی دارد که در صورت عدم رعایت امکان ریجکت شدن درخواست متقاضیان وجود دارد. افرادی که درخواست ویزای توریستی دارند باید مدارک خود را طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط سفارت به کنسولگری این کشور ارائه دهند. ارائه مدارک شما امری بسیار مهم و حساس می باشد که تاثیر مستقیم به روی پاسخ درخواست شما دارد.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه ویزای توریستی کانادا:

✅ صدور ویزای توریستی کانادا چه مدت طول می کشد؟

زمانی به مدت ۱۳۳ روز توسط اداره مهاجرت و سفارت تعیین شده است ولی در ۹۰% موارد ویزای شما در مدت ۳ ماه صادر می شود.

✅ چند نوع ویزای توریستی کانادا وجود دارد؟

ویزای توریستی کانادا به ۲ نوع ویزای توریستی single entry تک ورودی و multiple entry ویزا های چند ورودی، تقسیم می شود.

✅ مدت اعتبار ویزای چند ورودی برای ایرانیان چقدر است؟

مدت این نوع ویزا ها برای ایرانیان ۵ ساله می باشد.

✅ دارندگان ویزای چند ورودی کانادا، چقدر می توانند در خاک این کشور حضور داشته باشند؟

افرادی که این نوع ویزا را دارند سالی ۶ ماه اجازه حضور در خاک این کشور را دارند.

آشنایی با شرایط ویزا توریستی کانادا در این اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به دارالترجمه رسمی کرمانشاه مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.