عروس بروز ابتلای ۴۰ هزار و ۲۴۹ زنجانی به کووید ۱۹ - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از فارس از زنجان، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۶ هزار و ۳۲۷ نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۵ هزار و ۱۴۰ نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ۳۳ هزار و ۹۲۲ مورد بوده است که ۱۵۳ مورد از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۴۰ هزار و ۲۴۹ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۳۹۰ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۲۳ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۷ هزار و ۶۳۵ نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که هفت نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

تمدید محدودیت‌های کرونایی در زنجان

معاون استاندار زنجان درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای استان گفت: همه محدودیت‌هایی که از اول آذرماه در شهر‌های قرمز و نارنجی اعمال شده بود از امروز ۲۲ آذرماه دوباره یک هفته دیگر برقرار است.

سمانه شاددل افزود: طبق همان روال قبلی ورود و خروج خودرو‌ها در شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است و ممنوعیت تردد به مدت یک هفته دیگر ادامه دارد.

معاون توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در استان زنجان از ساعت ۲۱ تا چهار ادامه دارد، اضافه کرد: هنوز طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در درون شهری و برون شهری استان زنجان برداشته نشده است.

وی همچنین درباره حضور کارکنان در ادارات نیز گفت: این موضوع نیز طبق روال قبلی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 335 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.