عروس بروز افزایش ۷۰ درصد بستری بیماران در کاشان - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز، مهدی دلاوری در گفت‌وگو با تسنیم در کاشان ، ضمن اشاره به افزایش نگران‌کننده افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: در حال حاضر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۷۶ بیمار کرونایی بستری است که از این تعداد هفت بیمار در مراقبت های ویژه است.

وی ضمن اشاره به مقایسه میزان افراد بستری در هفته جاری نسبت به هفته گذشته افزود: میزان افراد بستری شده در این هفته نسبت به هفته گذشته رشد قابل توجه ۷۰ درصدی داشته است و در بیماران سرپایی کلینیک ویژه نیز در همین بازه یادشده شاهد رشد چهار درصدی بیماران هستیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک ابراز داشت: عادی‌انگاری کرونا یکی از دغدغه‌هایی است که کادر بهداشت و درمان شهرستان کاشان از بابت آن نگران هستند و لازم است شهروندان نیز به این موضوع دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تداوم این شرایط در شهرستان کاشان روزهای خوبی را نویدبخش نیست، گفت: تداوم این شرایط شروع پیک جدید ویروس کرونا در منطقه کاشان را هشدار می‌دهد و بر همین اساس از تمامی شهروندان درخواست داریم تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به بهترین شیوه رعایت کنند تا شاهد کاهش بار بیماری باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها