عروس بروز امکان طغیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از ایسنا، پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کروناویروس استان به ۲۳۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی اظهارکرد: هم اکنون ۴۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٤ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۹۸۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: امروز ۴۰۴ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد (٦٢ درصد) و گچساران (١٨ درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان می‌باشند.
وی بیان کرد: وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بحرانی است، اما هر لحظه ممکن است با طغیان این ویروس که مرداد و شهریور با آن مواجه بودیم باز هم مواجه شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: کرونا یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی صورت نگیرد، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

یزدان‌پناه بیان کرد: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 318 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.