عروس بروز جاعل عنوان مأمور امنیتی در قم دستگیر شد - عروس بروز

به گزارش عروس بروز، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: با طرح شکایت وُرّاث متوفا از شخصی که خود را عضو یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و از آن‌ها مبلغ ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او در خصوص جزئیات کلاهبرداری  افزود: شکات عنوان کردند پدرشان در زمان حیات تعدادی احشام به قیمت ۴۰ میلیارد ریال به فردی فروخته و ثمن معامله را نتوانسته دریافت کند در ادامه موفق به رسیدن به حق خود نشده اند در این اثنا و در حین پیگیری قضایی با فردی آشنا شده و نامبرده خود را از کارکنان یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و مبلغ ۳ میلیارد ریال تحت عناوین مختلف دریافت و کلاهبرداری می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اشراف و توسعه اقدامات اطلاعاتی، متهم ۵۰ ساله را شناسایی و دستگیری کرده که مشخص شد دارای سوابق متعدد کیفری با عناوین محکومیت‌های مالی متعدد و غصب عنوان مامور اطلاعات است.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: نامبرده خود را فردی ذی نفوذ در مراجع قضایی، انتظامی و مامور امنیتی معرفی می‌کرده که در تحقیقات به جرم خود اعتراف و با تحویل به مرجع قضایی استان در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان برای مشاوره حقوقی، مستقیماً و بدون واسطه به واحدهای معاضدت قضایی و دفاتر وکلای دادگستری مراجعه تا طعمه افراد سود جو و کلاهبردار واقع نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 24 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها