عروس بروز شناسایی هزار و ۴۴۷ خانواده مبتلا به کرونا در کرج - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از فارس از کرج، پاسدار مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، عصر امروز در حاشیه تجلیل از بسیجیان فعال در طرح سردار سلیمانی، گفت: در بازه زمانی ۱۵ روزه که از طرح سردار سلیمانی می‌گذرد؛ فعالیت ناحیه امام حسین در کشور بی‌نظیر بوده، به طوری که فعالیت ما بالاتر از خیلی از استان‌های دیگر قرار گرفته است.

زنجانی افزود: در این میان با راه اندازی یک اپلیکشن موفق شدیم به کار خود انسجام دهیم و با اقتدار و برنامه بیشتری فعالیت‌های خود را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) ادامه داد: طبق آمار فاز ابتدای آغاز طرح تاکنون ۴۲۵ نفر خواهر و برادر پای کار آمدند و این طرح را پیش بردند. در این راستا یکی از حوز‌های کرج توانسته نقشه تفصیلی طرح را آماده کند.

وی افزود: فرق اساسی این نقشه با نقشه‌های دیگر این است که هر خانه در نقشه به صورت مستطیلی نمایش داده شده و نشان دهنده یک قطعه زمین است. با این تفاسیر به راحتی می‌توان آمار بازدید‌ها را داشته باشیم.

فرمانده سپاه مرکز استان البرز، اعلام کرد: تا تاریخ ۱۲/۹/۱۳۹۹، حدود ۳۵۱۴۰ خانوار در این اپلیکشن ثبت شده اند که این آمار در حوز‌های مختلف متفاوت است.

به گفته این فرمانده سپاه از این تعداد ۱۴۴۷ خانواده مبتلا به کرونا شناسایی شده اند. این در حالی است که سپاه محمد رسول (ص) تهران بزرگ فقط ۱۲۰۰ خانواده توانستن شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه‌ها وضعیت مردم در زمینه‌های مختلف زیرنظر می‌گیرند، اظهار کرد: در این طرح محله محور وضعیت اشتغال مردم که کارشون آزاد یا کارمند و چه تعداد بیکار هستند، شناسایی می‌شوند. طبق آمار بدست آمده ۲/۵ درصد مردم وضعیت مالی عالی داشتند،۱٨/۳ درصد وضعیت خوبی برخوردارند، ۵٨ درصد آن‌ها وضعیت متوسط بودند و ۲۱ درصدشان در وضعیت ضعیف قرار داشتند که کار اصلی ما با این قشر است و با کمک‌های معیشتی و از آن‌ها حمایت می‌کنیم و با پیگیری حال افراد مبتلا به کرونا به همه آن‌ها محبت می‌کنیم.

این مقام مسوول افزود: با کمک این اپیکشن توانستیم آمار دقیقی بدست آوریم که با همکاری با مراکز بهداشتی در راستای کمک به آن‌ها نیز اقداماتی را انجام دهیم، برای مثال طبق آمار بدست آمده حدود ۲۳/٨ درصد افراد مبتلا به کرونادارای تب شدید بودند و جلسات متعددی با رابطین بهداشت انجام شده است.

فرمانده سپاه مرکز استان البرز تشریح کرد: تلاش خود را کرده ایم که در زمینه‌های مختلف کنار مردم باشیم، بیش از ۱۲۰هزار ماسک تهیه و در بین اقشار مختلف توزیع شد، از کادر درمان تقدیر کردیم، کارت هدیه به خانواده‌های مستضعف داده شد، ساخت منازل مسکونی، راه اندازی کارگاه اشتغال، خرید ویلچر و انواع اقسام حمایت‌ها صورت گرفته که طبق آمار مبلغ ۱میلیارد و ۷۳۰هزار تومان کمک جمع‌آوری و به نحوه مختلف حمایت انجام شد.

مولایی در رابطه با وضعیت کرونایی که در کشور قالب است، تصریح کرد: بهترین فرصت برای ارتباط گرفتن سپاه با مردم پیش آمده تا ذهنیتی که از قبل برای مردم از سپاه و بسیج ایجاد شده تغییر کند. روایت فتح باید جدی گرفته شود و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز: گفت با همکاری که با مرکز بهداشت انجام شده است ۴ مرکز اصلی در سطح استان ایجاد شده است که پایگاه‌های مختلف هر کدام به نمایندگی فرماندهان سپاه در راستا کنترل و از بین بردن ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

مولایی خاطر نشان کرد: از فردا کار اساسی هر حوزه این است که افراد شناسایی شده کرونا را مشخص کنند که در حال حاضر در چه مرحله‌ای به سر میبرند و با توجه به احوالاتشان آن‌ها را به مراکز بهداشت وصل کنند تا هماهنگی‌های لازم برای درمان آن‌ها صورت بگیرد. نمایندگان ما نیز باید هر روز وضعیت آن‌ها کنترل کنند تا کار‌های معیشتی و حمایتی نیز انجام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.