عروس بروز وضعیت فوق بحرانی کرونا در ۴ شهر استان مرکزی - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از مهر، سید محمد جمالیان ضمن ابراز نگرانی از شرایط موجود اظهار کرد: شهرستان‌های مذکور در وضعیت فوق بحرانی و مابقی شهرستان‌ها کماکان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارند، پس همچنان می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی را با دقت و جدیت هر چه بیشتر رعایت و اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه گنجایش تمام بیمارستان‌ها تکمیل شده است، تاکید کرد: در حال حاضر ۵۳۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: در صورت تداوم وضعیت فعلی، در آینده‌ای نه چندان دور، وضعیت بسیار وحشتناکی را چه در جامعه و چه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شاهد خواهیم بود.

جمالیان اظهار کرد: امیدواریم چنین اتفاق تلخ و ناگواری در استان رخ ندهد و با همکاری و همدلی هرچه بیشتر مردم و مسئولین، نهاد‌ها و اعضا ستاد استانی مقابله با کرونا و عمل به مصوبات تعیین شده، بتوان کمی اوضاع را مدیریت و شرایط را کنترل کرد.

وی از مردم درخواست کرد نکات بهداشتی و پروتکل‌ها و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت کشوری کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان را با دقت گوش داده و با جدیت هر چه بیشتر انجام دهند تا هر چه زودتر از روند صعودی ابتلاء و مرگ و میر ناشی از کرونا خلاص شده و به روند طبیعی‌تری دست پیدا کنیم.

به گزارش مهر، لازم به یادآوری است، علاوه بر درمانگاه بیمارستان آیت الله خوانساری و امیرالمومنین (ع) و کوثر، مراکز درمانی ۱۶ ساعته ارسطو (شهرک علی ابن ابیطالب) و شهرک، ولی عصر (عج) و همچنین شهرک حافظیه در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر یک از علائم مشکوک به این ویروس به این مراکز درمانی مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 462 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.