عروس بروز وضعیت فوق قرمز کرونایی در قم و لزوم عزم جدی تر - عروس بروز

 

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،دکتر محمد رضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۴۵۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند که وضعیت ۸۹ تَن از آن‌ها وخیم است.

قدیر در تبیین آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در این استان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و یکم شهریور ماه ۱۳۰ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بستری شدن ۷۱ بیمار کرونایی در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: ۵۳ تَن از کل بیمارانی که طی روز‌های گذشته بستری بودند، نیز ترخیص شدند.

او ادامه داد:با توجه به گسترش دوباره کرونا و افزایش قابل پیش بینی تعداد بیماران به دلیل بازگشت مسافران نوروزی پیش از مدارس و اجتماعات به نظر می‌رسد که عزم جدی مسئولان و مردم برای رفع آثار احتمالی پیش از پیک پاییزه جدی‌تر از همیشه خواهد بود.

رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و انتقاد جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس به نظر می‌رساند که تصمیمات جدیدی برای حضور دانش آموزان و حتی بسیاری از اجتماعات کوچک و بزرگ اتخاذ خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.