عروس بروز وضعیت کرونایی دماوند و فیروزکوه نارنجی شد - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود آغاز سال جدید شیوع کرونا همچنان استمرار دارد و با تغییر رنگ‌هایی که ایجاد شده به خصوص در برخی از شهر‌های استان تهران این موضوع به خوبی قابل مشاهده است.

زالی با بیان اینکه عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در تغییر رنگ‌های کرونایی شهر‌ها بسیار مؤثر است گفت: امروز شهر‌های دماوند و فیروزکوه در زمره شهر‌های نارنجی قرار گرفتند و می‌توان علت این تغییر رنگ را افزایش تردد‌ها در این شهر‌ها دانست.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت: افزایش سفر‌های بین شهری سویه‌های مقاوم ممکن است تابلو‌های شهری را تغییر دهد و تاکید مؤکد همچنان عدم سفر‌ها و تردد‌ها است.

وی در ادامه بیان اینکه شرایط کرونا بسیار ناپایدار است گفت: از همه مردممی خواهیم تأکیدات و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و سفر‌های نوروزی را در صورت عدم ضرورت به خصوص به مقصد شهر‌هایی که در شرف تغییر رنگ هستند لغو کرده تا روند کاهشی شیوع ویروس را شاهد باشیم.

زالی بیان داشت: هم زمان با بالا رفتن میزان شیوع در خوزستان شاهد افزایش خوشه‌ای ویروس در شهر‌های هم جوار آن نیز بودیم بنابراین به نظر می‌رسد رنگ بندی‌ها برای ۲ هفته قابلیت اتکا را ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها