عروس بروز کشف ۱۰۰ فقره سرقت توسط ۵ سارق در تهران - عروس بروز

به گزارش عروس بروز، سردار حمید هداوند اظهار داشت: مأموران کلانتری نواب پلیس پیشگیری تهران با وقوع چند فقره سرقت از داخل خودروهای سواری، با شیوه کلاف کردن درب خودروها، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی ادله و مستندات یک سارق حرفه‌ای را در حال پرسه زنی در بین خودروها شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، برای کشف سایر جرایم احتمالی و جزئیات پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران معرفی کردند.

جانشین پلیس تهران بیان داشت: کارآگاهان با تجمیع پرونده‌های مشابه و بررسی سوابق متهم و نیز تصاویر به دست آمده از صحنه‌های جرم، به دفعات مختلف تصویر متهم را به همراه همدستانش در صحنه‌های جرم شناسایی کردند و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت خودروهای سواری پژو ۲۰۶، ۴۰۵، ۲۰۷، ماکسیما و … با شیوه کلاف کردن درب خودروها با همکاری ۴ همدستش معترف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه پی‌جویی های انتظامی و دستگیری سایر اعضای این باند، سارقان در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف و در این رابطه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سردار هداوند با بیان این که از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: جک، زاپاس، زنجیر چرخ، لاستیک، کامپیوتر خودرو و… و. کشف شد، تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 19 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها