عروس بروز ۳۰۰ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی - عروس بروز

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از فارس از مشهد به نقل از وبدا علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا بازدید‌ها و نظارت‌های ویژه‌ای از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام می‌شود که در قالب این بازدید‌ها تا کنون سه هزار و ۴۷ واحد صنفی و مکان عمومی پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید‏-۱۹ از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجراست و تا زمان حذف این ویروس نیز ادامه خواهد داشت گفت: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحد‌های تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مدت بیش از ۴۱ هزار مورد بازدید از نانوایی‌های فعال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شد که ۴۴۸ نانوایی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

حسنی بیان کرد: از نیمه دوم آبان ماه امسال محدودیت ساعت کاری در برخی صنوف و مشاغل اعمال شده که خوشبختانه اکثر کسبه و بازاریان رعایت می‌کنند و تنها تعداد محدودی بودندکه پس از ساعت ۱۸ فعالیت داشتند که تذکر لازم به آنان جهت عدم تکرار داده شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : بهداشت و درمان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها