عروس بروز آشنایی با فرهنگ های مختلف جهان در دانشگاههای بین المللی کشور کانادا - عروس بروز

معرفی سه دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار، نیوبرانزویک و نیپیسینگ کانادا

ازآنجایی‌که دانشجویان دانشگاه‌های کانادا با پتانسیل درآمد قوی فارغ التحصیل می‌شوند، این اجازه رادارند که مشاغل پاره‌وقت را هم در حین تحصیل در محوطه دانشگاه و یا خارج از آن انجام دهند.

در داخل محوطه دانشگاه داشتن مجوز کار نیاز نیست و دانشجویانی که خارج از دانشگاه کار می‌کنند مجاز به کار تا ۲۰ ساعت در هفته هستند.

برای دانشجویان رشته‌های فنی فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارد و دانشجویانی که دانش و مهارت‌های مربوط در این حوزه را کسب می‌کنند معمولاً در طول کار با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند زیرا با شغل رؤیایی خود به‌راحتی در شرکت‌های برتر مشغول به کار می‌شوند.

در ادامه به معرفی سه دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار، نیوبرانزویک، نیپیسینگ کانادا می‌پردازیم.

دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار کانادا؛ یک موسسه هنری و طراحی با رتبه بالا

دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار کانادا (ECU) که ​​معمولاً به‌عنوان دانشگاه امیلی کار شناخته می‌شود در شهر بندری و ساحلی ونکوور کانادا است.

این موسسه در سال ۱۹۲۵ بانام دانشگاه هنرهای تزئینی و کاربردی ونکوور تأسیس شد. امیلی کار اولین و تنها موسسه تحصیلات تکمیلی در بریتیش کلمبیا بود که آموزش حرفه‌ای در زمینه هنر، طراحی و رسانه را ارائه کرد.

نام این موسسه در سال ۱۹۷۸ به‌عنوان ادای احترام به هنرمند و نویسنده محبوب کانادایی امیلی کار به کالج هنر امیلی کار تغییر یافت.

کالج امیلی کار در سال ۲۰۰۸ عنوان دانشگاه را دریافت کرد و بانام فعلی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ پردیس خود را به سایت فعلی منتقل کرد. امیلی کار دارای یک پردیس زیبا متشکل از ساختمان‌های پیشرفته، مسیرهای سرسبز و محوطه‌های پارکینگ است.

این دانشگاه امکانات علمی عالی مانند کلاس‌های درس هوشمند، آزمایشگاه‌ها و استودیوهای مجهز به فناوری مدرن و تجهیزات پیشرفته را ارائه می‌دهد.

کتابخانه امیلی کار مجموعه عظیمی از منابع چاپی و دیجیتالی را فراهم می‌کند که هم دانشجویان و هم اساتید برای یادگیری، آموزش و تحقیق می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

این دانشگاه محل چندین استودیو و آزمایشگاه است که توسط سه کرسی تحقیقاتی کانادا از سال ۲۰۱۴ افتتاح‌شده است.

دانشگاه امیلی کار خوابگاهی برای اقامت در دانشگاه ارائه نمی‌دهد اما در محوطه دانشگاه چندین غذاخوری وجود دارد که دانشجویان می‌توانند از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و سالم لذت ببرند.

امکاناتی مانند کتاب‌فروشی، گالری‌ها و انتشارات برای عموم آزاد است و از دیگر امکانات پردیس می‌توان به مرکز خروجی دیجیتال، تئاتر سخنرانی و مرکز پزشکی اشاره کرد.

ساختار دانشگاهی امیلی کار به چهار دانشکده تقسیم می‌شود که ۱۱ مدرک کارشناسی و دو رشته کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهند.

دانشجویان می‌توانند در رشته‌های هنر، طراحی، رسانه، علوم اجتماعی، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، عکاسی، طراحی ارتباطی و هنرهای تجسمی تحصیل کنند.

امیلی کار جامعه‌ای از ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف است که حدود ۱۸۶۹ دانشجو و بیش از ۳۰۰ کارمند در آن مشغول به کار هستند.

بدنه دانشجویی شامل حدود ۴۷۱ دانشجوی بین‌المللی از ۵۱ کشور بوده و دارای یک شبکه بزرگ از  فارغ‌التحصیلان در سراسر جهان است.

دانشگاه نیوبرانزویک؛ مرکز تحقیقات و نوآوری پیشرو در جهان برای سالهای متمادی

دانشگاه نیوبرانزویک کانادا یکی از دانشگاه‌های برتر کاناداست که در سال ۱۷۸۵ تأسیس‌شد.

این دانشگاه با داشتن زیرساخت‌های پیشرفته برای بیش از ۲۳۰ سال مرکز تحقیقات و نوآوری پیشرو جهان در کانادا باقی‌مانده است.

دانشگاه نیوبرانزویک دارای دو پردیس اصلی در فردریکتون و سنت جان است.

نیوبرانزویک در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف مدرک ارائه می‌دهد.

دانشکده‌های اصلی این دانشگاه شامل دانشکده هنر، دانشکده علوم، دانشکده بازرگانی، دانشکده علوم کامپیوتر، دانشکده فنی، دانشکده حرکت‌شناسی، دانشکده آموزش، دانشکده حقوق، دانشکده پرستاری و علوم بهداشتی و دانشکده رهبری است.

دانشگاه نیوبرانزویک دارای آزمایشگاه‌های پیشرفته، استودیوهای هنری، کتابخانه‌ها و مراکز کامپیوتری است.

دانشگاه نیوبرانزویک یک دانشگاه برجسته جهانی است که جمعیت دانشجوی بین المللی آن بیش از ۱۰۰۰۰ دانشجو از ۱۰۰ کشور جهان است.

همچنین این دانشگاه دانشجویان خود را برای شرکت در رویدادهای بین‌المللی مختلف ازجمله مسابقات، مناظره‌ها، کنفرانس ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها تشویق می‌کند.

این موسسه مسئول ۷۰ درصد از کل تحقیقات با بودجه عمومی در استان نیوبرانزویک است. علاوه بر این بیش از ۲۰ موسسه و مرکز تحقیقاتی پیشرو و بیش از ۶۵ آزمایشگاه تحقیقاتی بزرگ را در خود جای‌داده است.

پردیس‌های این دانشگاه دارای کلوپ‌های ورزشی، مراکز تناسب‌اندام، و کافه‌تریا‌ها هستند که فضایی پر جنب‌وجوش دارند.

جلسات ورزشی، رقص، نمایش، موسیقی، نمایشگاه‌های هنری و رویدادهای دیگر که شامل مشارکت بین‌رشته‌ای است اغلب در دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشگاه نیوبرانزویک مأموریت دارد تا از طریق نوآوری و ادغام اجتماعی دنیایی بهتر بسازد.

دانشگاه نیپیسینگ؛ برترین دانشگاه علوم و هنرکانادا

دانشگاه نیپیسینگ کانادا که به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشگاه لاورنتین در سال ۱۹۶۷ تأسیس شده است.

این دانشگاه در خلیج شمالی انتاریو کانادا واقع‌شده و به دلیل کوچک بودن کلاس‌های خود، داشتن کارکنان مبتکر و حمایت‌کننده و ارائه فرصت‌های تحقیقاتی بسیار زیاد به دانشجویان مشهور است.

در سال ۱۹۹۲ این دانشگاه به‌عنوان یک دانشگاه مستقل برای اعطای مدرک کارشناسی به دانشجویان خود شروع به فعالیت کرد.

در سال ۲۰۰۱ لایحه‌ای توسط دولت انتاریو برای بازنگری در اساسنامه دانشگاه به تصویب رسید تا به آن اجازه اعطای مدارک کارشناسی ارشد نیز داده شود.

سیستم آموزشی نیپیسینگ به‌گونه‌ای است که دانشجویان را قادر می‌سازد تا مستقل فکر کنند و روی مهارت‌های خود کار کنند.

این دانشگاه مدرک کارشناسی در رشته‌های اقتصاد، هنرهای زیبا، زیست‌شناسی، مردم‌شناسی و مطالعات کلاسیک را ارائه می‌دهد.

نیپیسینگ همچنین مطالعات حرفه‌ای در زمینه بازرگانی، عدالت کیفری، پرستاری و مددکاری اجتماعی را نیز ارائه می‌دهد.

دانشگاه نیپیسینگ دوره‌های تحصیلات تکمیلی مانند کارشناسی ارشد هنر در تاریخ، کارشناسی ارشد هنر در جامعه‌شناسی، کارشناسی ارشد آموزش، کارشناسی ارشد در حرکت‌شناسی و کارشناسی ارشد در ریاضیات و دکترا در آموزش‌وپرورش را نیز ارائه می کند.

دانشکده تحصیلات تکمیلی در سه ترم فعالیت می‌کند: ترم پاییز (یعنی سپتامبر تا دسامبر)، ترم زمستانی (یعنی ژانویه تا آوریل) و ترم بهار/تابستان (یعنی از می تا آگوست). سال تحصیلی با ترم پاییز شروع می‌شود.

این دانشگاه چند رشته مشارکتی در زیست‌شناسی و فناوری محیطی، جرم‌شناسی و عدالت کیفری دارد.

رفاه اجتماعی این دانشگاه به دانشجویان اجازه می‌دهد در مدت چهار سال هم مدرک لیسانس و هم دیپلم کالج را از کالج Canadore کسب کنند.

تحصیل در معتبرترین دانشگاههای کانادا با اسمارت اپلای

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم قصد ادامه تحصیل در کالج‌های کانادا رادارید بهتر است یکی از کالج‌های معتبر این کشور را انتخاب کنید.

قطعاً تحصیل در کانادا می‌تواند در پیدا کردن شغل مناسب تأثیر مثبتی داشته باشد. پیدا کردن دانشگاه معتبر و مناسب کار سخت و زمان‌بری است اما جای نگرانی نیست.

کارشناسان مجرب اسمارت اپلای با سال‌ها تجربه در این زمینه در کمترین زمان ممکن بهترین گزینه را برای شما انتخاب می‌کنند.

کافی است فرم ارزیابی رایگان این موسسه را از سایت smartapplyvisa پرکنید تا کارشناسان اسمارت اپلای در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.