عروس بروز بهار و تابستان امسال این مدل مانتو را از دست ندهید - عروس بروز

با فرا رسیدن بهار و گرم شدن هوا اکثر خانم ها دنبال مانتوهای خنکی هستند که هم برای بهار و هم برای تابستان مناسب باشد. این مانتوها در طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی تولید می شود. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستند که دنبال خرید مانتو شیک و جدید بهاره یا خرید اینترنتی مانتو تابستانه می باشید این مطلب را از دست ندهید. در این بخش می خواهیم شما را با جدیدترین ترندهای مانتو بهاره و تابستانی آشنا سازیم.

 

مانتو لنین یقه آبشاری

این مدل مانتو با یقه دلبرانه اش این روزها بسیار ترند شده است و جزو مانتوهای جلو باز به شمار می رود که به استایل شما جذابیت خاصی می بخشد. از آنجایی که مدل مانتو یقه آبشاری از جدیدترین و ترندترین مانتوهای بهاره و تابستانه به شمار می رود در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده اند. به طوری که در فروشگاهی های تخصصی مانتو مثل گالری مانتو میرداماد می توان انواع مانتو با یقه آبشاری را خریداری نمود. بنابراین، شما می توانید با توجه به فصلی که در آن قرار دارید از مانتو لنین یقه آبشاری رنگ بهاره ( مثل مانتو یقه آبشاری سبز، آبی کمرنگ، مانتو یقه آبشاری گلدار و …) یا رنگ های تابستانی در استایل خود استفاده کنید. این مدل مانتو باعث می شود بهار و تابستان امسال مثل سوپر استارها بدرخشید.

مدل مانتو لنین یقه آبشاری طوسی طرح قاصدک

 

مانتو لنین یقه آبشاری جنس خنکی دارد و مخصوص استایل کژوال است. از طرف دیگر به دلیل جلوباز بودن نه تنها استایل زیبایی خلق می کند بلکه باعث می شود  در روزهای گرم تابستانی احساس راحتی و خنکی داشته باشید.

برای اینکه استایل شیک و مد روزی داشته باشید می توان این مدل مانتو را با شلوارهای لگ، جین و جینو، شلوار چسبان، کفش های اسپرت، صندل و حتی کفش پاشنه بلند صندل ست کرد.

مانتو کوک دوزی شده

مدل مانتو کوک دوزی شده به ویژه کوک دوزی شده های هندی در میان مانتوهای بهاره و تابستانی بسیار چشمگیر می باشند. این به دلیل پارچه بسیار زیبا و طرح های خیره کننده ای است که این مدل مانتوها دارند. خرید مانتو کوک دوزی شده می تواند برایتان یک استایل رویایی خلق کند. این مدل مانتوها معمولا از پارچه کتان یا لنین تهیه می شوند که هر دو مخصوص بهار و تابستان هستند. در نتیجه جنس خنک با تنفس پذیری بالا دارند. به دلیل تنوع طرح و رنگی که مانتوهای کوک دوزی شده دارند برای هر سلیقه ای مناسب می باشند.

مانتو کوک دوزی بهاری جذاب

 

از خاص ترین مانتوهای کوک دوزی شده، مانتو کوک دوزی شده هندی هستند که خاص ترین نوع پارچه را دارد. الیاف زیبا و طبیعی، تنوع طرح و رنگ، جنس سبک و نخی از جمله ویژگی های مانتو کوک دوزی شده هندی هستند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این مدل مانتو داشتن پارچه دو رو یا دو لایه با دو طرح و رنگ مختلف است.

مانتو یقه انگلیسی کوک دوزی شده

 

مانتو کوک دوزی شده را می توان بسته به مدل مانتو در مهمانی های دوستانه، محیط کار، دورهمی ها و مراسمات غیر رسمی پوشید. به ویژه اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به استایل بوهیمن علاقه دارید مانتو لنین کوک دوزی شده می تواند گزینه ایده آلی برایتان باشد.

مانتو آستین کیمونو شیک و لاکچری

مانتو کیمونو

وقتی صحبت از استایل تابستانی به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد مانتوهای کیمونو هستند. این مدل مانتو به قدری زیبا و سبک و راحت هستند که نمی توان در تابستان از آنها غافل شد.

مانتو کیمونو برگرفته از لباس سنتی کیمونو ژاپن می باشد ( لباس ملی ژاپن). این مدل مانتو آستین های گشاد مستطیلی دارد و یک نوع مانتو جلو باز می باشد. می توان گفت مانتو کیمونو یک اثر هنری ژاپنی است که با گذشت سال ها همچنان مد روز و ترند می باشد.

مانتو کیمونو امروزی را می توان برای موقعیت های مختلفی پوشید. از طرفی نسبت به بسیاری از مانتوها پوشیدنش راحت تر است و مخصوص استایل کلاسیک و استایل کژوال می باشد. بعلاوه، خانم هایی که موهای بلند و صافی دارند با پوشیدن مانتو کیمونو فوق العاده شیک به نظر می رسند.

این مدل مانتو را می توان با یک شلوار جین زیبا، یک تاپ یا تیشرت و اکسسوری های کلاسیک ست کرد. البته مانتو کیمونو انواع مختلفی دارد مثل مانتو آستین کیمونو، مانتو کیمونو کوتاه و مانتو کیمونو بلند که هر کدام از آنها مخصوص اندام خاصی است. بناباین اگر می خواهید استایل بهاره یا تابستانی شیکی داشته باشید علاوه بر خرید مانتو کیمونو دلخواه خود باید به فرم اندام و قدتان نیز توجه نمایید. مانتو کیمونو کوتاه برای خانم های قد کوتاه و مانتو کیمونو بلند مخصوص خانم های قد بلند می باشد.

اگر نمی دانید زیر مانتو کیمونو خود چه رنگی بپوشید رنگ سفید انتخاب مناسبی خواهد بود. زیرا یک رنگ خنثی است که برای تمام فصول سال مناسب می باشد.

 

مانتو لمه

مدل مانتوهای لمه انواع مختلفی دارند مثل لمه اکلیلی، لمه مجلسی، مدل مانتو لمه دکمه دار، گلدار، جلو باز، جلو بسته و … از جمله شیک ترین مانتوهای بهاره و تابستانی امسال، مانتوهای لمه  شنی، لمه شاین و لمه پولکی هستند. این مدل مانتوها بسبار جذاب و لاکچری می باشند و به عنوان مانتو مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند.

مانتو لمه برای تمامی سنین ( از دختران نوجوان گرفته تا خانم های مسن) مناسب می باشد. این مدل مانتو به قدری چشم نواز است که طراحان مد و پوشاک هر ساله آن را در کلکسیون خود دارند. مانتو لمه براق و درخشان است و به عنوان یک مانتو مجلسی لوکس و اعیانی شناخته می شود.

مانتو لمه شنی بسیار سبک وزن می باشد و پارچه آن همانند ظاهری شبیه به شن دارد که همین موضوع نیز جذابیت مانتو لمه شنی را چند برابر ساخته است. از دیگر ویژگی های مانتو لمه شنی لطافت بالای آن می باشد. و تنخور بسیار خوبی دارد. مانتو لمه شاین نگین دار نیز همانطور که نامش پیداست روی ان نگین کار شده است.

بعلاوه، مانتو لمه برای هر فرم اندامی مناسب می باشد و قیمت مانتو لمه مجلسی نسبت به بسیاری از مانتوهای مجلسی دیگر مقرون به صرفه تر و ارزان تر است.

کتان لمه بخارا دوزی

 

مانتو گلدوزی شده

مدل مانتوهای گلدوزی شده همیشه ترند و جذاب بوده اند و در طول تاریخ همواره محبوبیت خود را حفظ کرده اند. به جرات می توان گفت یکی از مهمترین استایل های بهاری مانتوهای گلدوزی شده هستند. طرح گلدوزی روی قسمت های مختلفی از مانتو ممکن از وجود داشته باشد. از ترندترین مانتوهای گلدوزی شده، مانتو لنین با آستین گلدوزی شده هستند. نقش انواع گل روی پارچه آستین این مدل مانتو اجرا می شود. البته گاهی در کنار گل می توان شاهد طرح پرنده هم بود که در فصل بهار جذابیتش چند برابر بیشتر می شود. این طرح ها و نقش ها شامل انواع گل ها ( گل داوودی، میخک، رز و … ) می باشند.

این مانتوها از پارچه های مختلفی می باشند. از جمله معروف ترین آنها می توان به مانتو شانتون گلدوزی شده، مانتو کتان، لینن و نخ پنبه اشاره کرد. زیرا جنس پارچه آنها مخصوص گلدوزی است.

مدل مانتو آستین رگلان گلدوزی شده

 

مانتو بخارا دوزی

مدل مانتو بخارا دوزی از زیباترین و هنرمندانه ترین مدل مانتوهای بهاری به شمار می رود که با دقت و ظرافت خاصی دوخته می شود. این مدل مانتو جزو مانتوهای سنتی ایران می باشد و مخصوص خانم های هنرمند و با سلیقه ایرانی است. این مدل مانتو یک نوع مانتوی مجلسی است و دارای طرح ها و نقوش مختلفی می باشد. از مانتو بخارا دوزی با طرح شاه عباسی گرفته تا نقوش هندسی و طرح ترنج. در واقع مانتو بخارا دوزی جزو مانتوهای بسیار نفیس و دست دوز به شمار می رود.

مانتو بخارادوزی زیبای بهاری

مانتو کرپ

این مدل مانتو نیز از جذاب ترین مانتوهای بهاره و تابستانه به شمار می رود. البته مانتوهای کرپ دارای ضخامت های مختلفی می باشند و برای بهار و تابستان بهتر است از مانتو کرپ اسکاچی، مانتو کرپ حریر یا کرپ عبایی استفاده شود.

کرپ عبایی خرجکار مخمل شیک

مانتو کرپ بافت خاص و جلوه زیبایی دارد. از طرف دیگر چروک نمی شود و نیازی به اتوکشی منظم نخواهد داشت. جنس خنک و راحت آن باعث شده تا بتوان ساعت های طولانی در طول تابستان آن را در موقعیت های مختلف پوشید. همچنین از کشسانی خوبی نیز برخوردار می باشد که نقطه قوت این مدل مانتو می باشد. این ویژگی باعث می شود در طولانی مدت زیبایی اولیه خود را حفظ کند.

آستین پفکی پلنگی خوشرنگ

 

در هنگام خرید مانتو کرپ برای بهار یا تابستان باید به جنس مانتو خود دقت کنید. زیرا مانتو کرپ دارای انواع مختلفی است و هر کدام تنها برای فصل خاصی مناسب می باشند. به عنوان مثال، مانتو کرپ مازراتی یا کرپ باربی جنس ضخیم و متراکمی دارد و مخصوص فصل پاییز یا زمستان است. در عوض مانتو کرپ حریر را می توان در فصل اواخر فصل بهار یا در طول فصل تابستان پوشید. این مدل مانتو در عین حال که بسیار سبک می باشد پارچه شیک و مجلسی دارد و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. به همین دلیل از پارچه کرپ حریر برای دوخت مانتو مجلسی استفاده می کنند. البته این مدل مانتو یکی از ده ها مدل مانتویی است که با پارچه های کرپ تولید می شود. زیرا پارچه های کرپ بسیار متنوع می باشند و هر کدام ضخامت های مختلفی دارند. البته ناگفته نماند که مانتو کرپ حریر بر خلاف نامش بدن نما نیست بلکه به این دلیل نام حریر بر آن نهاده شده که نسبت به سایر پارچه های کرپ نازک تر است. بعلاوه، مانتو کرپ حریر و کرپ عبایی یکی دیگر از دارای الیاف درجه یک تولید می شوند و بسیار با دوام و مقاوم می باشند.

 

مانتو آستین پفکی

یکی دیگر از مانتوهایی که امروزه خیلی ترند شده انواع مانتو آستین پفکی هستند. این مدل مانتو نیز جنس لطیف و خنکی دارند. می توان آنها را با شلوار بگ، مام استایل،شلوار بوت کات یا شلوار اسکینی ست کرد. اگر قد بلند و لاغر هستید این مدل مانتو باعث می شود که تپل تر به نظر برسید. از جمله شیک ترین مانتوهای آستین پفکی برای فصل تابستان، مانتو آستین پفی سفید رنگ هستند. البته شما می توانید در این فصل انواع رنگ گرم و شاد را بپوشید. به طور کلی به دلیل گرمی هوا و مدل این مانتو با شلوارهای گشاد و بگی جذاب تر خواهند بود.

 مانتو خرجکار هندی مشکی

مدل مانتو خرجکار هندی

اگر دنبال مانتویی خنک، فوق العاده سبک، مد روز و بسیار جذاب بهاره یا تابستانی هستید، مانتو خرجکار می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این مدل مانتو چروک نمی شود. بافت بسیار خاص و جنس لطیفی دارد و از طرف دیگر از خنک ترین مانتوهاب بهاره و تابستانی به شمار می رود. خرید مانتو خرجکار باعث می شود استایل شما زیباتر به نظر برسد.

 

مانتو خامه دوزی

از بهترین های تابستانی است و مخصوص مجالس نیمه رسمی و مهمانی های دوستانه و همچنین استفاده روزمره می باشد. این مدل مانتو بسیار سبک و خنک است و از تنفس پذیری بالایی برخوردار می باشد. تنوع طرح و رنگ و خوش دوخت بودن این مانتوها باعث شده تا جزو ترندترین مانتوهای تابستانه امسال باشد. این مدل مانتو نسبت به مانتوهای نخی طرفداران بیشتری دارد. گالری مانتو میرداماد از ابتدای فعالیتش تاکنون انواع شومیز و مانتو خامه دوزی و خرجکار را ارائه نموده که همواره مورد استقبال خانم های شیک پوش و خوش سلیقه قرار گرفته اند.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد. چنانچه قصد خرید مانتو خنک بهاری یا مانتو خنک تابستانه را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی مانتو میرداماد مراجعه نمایید. قابل ذکر است که امکان خرید حضوری از این فروشگاه نیز وجود دارد. گالری مانتو میرداماد از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید مانتو ایرانی می باشد که همواره تلاش نموده مانتوهایی با کیفیت بالا و متناسب با سلیقه خانم های زیبا پسند ایرانی ارائه نماید. همچنین این فروشگاه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز فعال می باشد. بنابراین به راحتی می توانید جدیدترین مدل مانتو بهاری و تابستانی را در این فروشگاه خریداری نمایید و سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.