عروس بروز بهترین برند های کتونی اورجینال جهان در وینگوگ - عروس بروز

مطمئنا شما نیز این جمله را شنیده اید که پا قلب دوم انسان است. این یعنی سلامت آن ارزش بالایی دارد و در صورتی که مشکلی برای پاهایتان به وجود آید، همانند این است که مشکلی برای قلبتان به وجود آید. اهمیت پا، راحتی ان و سلامتش سبب شده که کفش های جدیدی که در یک قرن اخیر تولید شده اند. متفاوت از کفش های قدیمی باشند. به این مدل های جدید کفش اسپرت و به برخی از مدل های آن کتونی گفته می شود. این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی وینگوگ آماده شده و در ادامه بهترین برند های کتونیا ورجینال را به شما معرفی خواهیم کرد.

کتونی چیست ؟ دلیل نام گذاری ؟

کتونی ها همان کفش اسپرت یا ورزش هایی هستند که به سبب متریال پارچه ای که دارند به آنها کتوانی یا کتونی گفته می شود. کفش های اسپرت کتونی معمولا بسیار راحت و سبک وزن هستند و به دلیل ویژگی های مثبتی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که یک کتونی اورجینال دارد را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

ویژگی های یک کتونی اورجینال و با کیفیت

همانطور که گفته شدف تفاوت آنها با بسیاری دیگر از مدل ها، متریالی است که در ساخت رویه شان استفاده می شود. این متریال معمولا پارچه ای است، تنفس پذیری بالایی دارد و به هیچ عنوان باعث عرق کردن پاهای شما نمی شود. علاوه بر این، بسیاری از برند هایی که کفش اسپرت و کتونی تولید می کنند، از متریالی استفاده می کنند که معمولا آنتی باکتریال است و این خاصیت سبب می شود که علاوه بر جلوگیری از عرق کردن، از بد بو شدن آنها نیز جلوگیری شود.

وزن سبک از دیگر ویژگی هایی است که به دلیل اینکه معمولا این محصولات برای دوندگی و ورزش کردن و پیاده روی از آنها استفاده می شود و نباید به هیچ عنوان باعث خستگی فرد شوند، به آن توجه بسیار زیادی می گردد.

در کنار این ویژگی ها یک کتونیا ورجینال باید زیره راحتی نیز داشته باشد، از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشد و متریال زیره آن به راحتی از بین نرود و یا پاره و ساییده نشود. معمولا در ساخت زیره کتونی های اورجینال از فوم فشرده و بهترین نوع لاستیک استفاده می شود.

چرا باید کتونی اورجینال بخریم ؟

مطمئنا شما نمی خواهید پولتان را هدر دهید، مطمئنا دوست دارید، بابت هزینه ای که پرداخت می کنید، بیشترین کیفیت را نیز دریافت کنید. مطمئنا علاوه بر این موارد به این موضوع که همواره لاکچری به نظر برسید و در نظر افراد نیز جذاب باشید، اهمیت می دهید. خرید و پوشیدن کفش های اسپرت و کتونی های غیر اورجینال از تولید کننده های غیر برند هیچ کدام از این ویژگی ها را به شما نخواهد داد. بنابراین بهتر است بهترین برند های تولید کننده کفش اسپرت و کتونی در جهان را بشناسید، محصولات آن را بپوشید و از برخورداری از ویژگی های ذکر شده و سایر ویژگی هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد لذت ببرید.

کتونی های اورجینال راحت تر هستند.

همانطور که گفته شد، هر فردی دوست دارد در ازای هزینه ای که می پردازد، کیفیت مورد انتظاری دریافت کند، راحتی اولین موردی است که کیفیت یک کفش را مورد سنجش قرار می دهد. در واقع راحتی اولین ویژگی در رابطه با هر کتونی و کفشا سپرت است که به محظ پوشیدن به آن پی خواهید برد. تمامی برند هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، محصولاتی تولید می کنند که هر کدام به نوعی از راحتی لازم برخوردارند و باعث اذیت شما نخواهند شد. در واقع به همین دلیل است که به آنها بهترین برند های کتونی و کفش اسپرت در جهان گفته می شود.

بهترین برند های کفش و کتونی، محصولات با دوامی تولید می کنند.

چرا باید کفشی را به دلیل اینکه نصف قیمت یک کتونی اورجینال از یکی از بهترین برند های معرفی شده در لیست زیر است خریداری کنید و به مدت زمانی کمتر از یک دهم طول عمر نمونه اورجینال از آن استفاده کنید؟ شاید در نگاه اول، در ابتدای کار و هنگامی که مبلغ را برای خرید یکی از بهترین کتونی ها و کفش های اسپرت پرداخت می کنید، مبلغ به نظرتان زیاد باشد، اما فکر این را بکنید که برای مدت زمانی طولانی نیازی به پرداخت دوباره هزینه نخواهید داشت. به این دلیل است که طول عمر مهم است و از ویژگی های محصولات بهترین برند های کفش اسپرت و کتونی جهان نیز می باشد.

به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

پوشیدن یکی از مدل هایی که توسط یکی از بهترین برند های کفش و کتونی زیر تولید شده است باعث می شود اعتماد به نفس شکا بالاتر باشد. شاید به نظرتان غیر ممکن و یا ساده باشد، اما پوشیدن لباس های اورجینال علاوه بر کیفیت و استایل ویژه ای که به قیافه شما خواهد داد، باعث می شود که در نظر افراد دیگر نیز بهتر به نظر برسید. بنابراین اگر به ظاهر و استایل خود و به جیبتان و سلامت پاهایتان اهمیت می دهید. پس با ما باشید تا در ادامه بهترین برند های کفش اسپرت و کتونی در جهان را به شما معرفی نماییم.

و اما بهترین برند های کتونی اورجینال

کفش اسپرت و کتونی نایک

برندی با قدمت بسیار زیاد، تنوع بسیار بالا و قیمت محصولات مناسب، کفش ها و کتونی های نایک بیش از نیم قرن است که در بازار ها یافت می شوند و در پای افراد مختلف دیده می شوند. حتی بسیاری از مدل های این برند که در حال حاضر نیز محبوب هستند، بیش از ۴۰ سال تولید شده و همچنان بر صدر جدول بهترین کتونی ها و کفش ها قرار دارند. در واقع باید بگوییم که نایک یکی از برند هایی است که شاید کمتر کسی آن را نشناسد، لباس های ورزشی، کفش های روزمره و اکسسوری جذاب این برند هر فردی را مجذوب و دلبسته خود کرده است. در فروشگاه اینترنتی وینگوگ به عنوان مرکز خرید انواع بهترین برند های کتونی و کفش اسپرت در ایران، مدل های متنوعی از برند نایک با درجه بندی اورجینال و های کپی، قابل خرید است.

کفش اسپرت و کتونی آدیداس

برای برخی، کفش آدیداس از هر کتونی و کفش اسپرت دیگری برتر است. در واقع بسیاری از افراد تا سه خط محبوب معروف این برند را بر روی مدلی نبینند، آن را نمی پوشند و این نشان از قدرت برند آدیداس است. در واقع می توان گفت که کف ها و کتونی های برند آدیداس نسبت به محصولات برند های دیگر خفن تر و در برخی موارد لاتی تر هستند و شاید دلیل محبوبیت آن برای برخی از افراد نیز همین موضوع باشد.

به صورت کلی اگر بخواهیم آدیداس را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که برندی است که نام و آوازه آن از دیرباز در گوش مردم پیچیده و امروزه نیز یکی از برترین برند هایی است که به تولید پوشش ورزشی و راحتی مشغول می باشد. این برند آلمانی محصولات متنوعی دارد که یکی از آن ها کتونی های با کیفیت و درجه یکی است که جدای از کیفیت از لحاظ زیبایی نیز کاری کرده اند که آدیداس حرفی برای گفتن داشته و یکی از برترین ها در حیطه کاری خود باشد. همانند محصولات برند نایک، کفش های اسپرت و کتونی های مختلف برند آدیداس نیز در فروشگاه اینترنتی وینگوگ موجود می باشند.

کفش اسپرت و کتونی اسیکس

برندی در آسیای میانه که از معدود برند هایی بوده که با وجود شکست بزرگ ژاپنی ها در جنگ جانی دوم و عقب افتادن آنها از دنیای امروزی، اما هم اکنون توانایی رقابت با برند هایی همانند آدیداس و نایک را دارد و در مورد برخی از مدل ها از این دو برند نیز قوی تر است. تکنولوژی های جدیدی که اسیکس برای زیره و رویه کفش های اسپرت و کتونی های مختلف معرفی می کند، باعث شده که این برند به یکی از بهترین برند های حوزه تولید کتونی و کفش اسپرت تبدیل گردد. تنوع بالایی از انواع کفش اسپرت و کتونی های برند اسیکس نیز در فروشگاه اینترنتی وینگوگ موجود و قابل خرید است.

کفش اسپرت و کتونی سالامون

و اما برندی که شروع تولید محصول توسط آن متفاوت از هر سه برندی بوده که تا به الان معرفی کرده ایم، سالامون در میان رشته کوه های الپ و در فرانسه و به منظور ارائه رنج گسترده ای از انواع محصولات مورد نیاز برای کوهنوردان و طبیعت گردان شروع به کار کرد و هیچ کدام از بنیانگذارانش فکر آن را نمی کردند که روزی کفش ها و کتونی های تولیدی شان اینگونه محبوب و معروف شود. امروزه بیشتر از همه تولیدات، کفش های این برند فروش بسیار زیادی به خود اختصاص داده و باعث شده اند که سالامون نیز در لیست بهترین برند های کفش اسپرت و کتونی در جهان قرار گیرد.

کفش اسپرت و کتونی اسکیچرز

اما اگر به دنبال بهتری کفش اسپرت و کتونی برای پیاده روی و روزش کردن می گردید و می خواهید محصولی خریداری کنید که پاهایتان عرق نکرده و بد بو نشوند، اگر یکی از مدل های برند اسکیچرز را در جا کفشی خود ندارید سراغ هیچ کدام از برند ها نروید و به عنوان یکی از بهترین برند های کفش اسپرت و کتونی در جهان برای پیاده روی، از میان مدل های متنوعی که در فروشگاه اینترنتی وینگوگ در ساز بندی های زنانه، دخترانه، کتونی مردانه و پسرانه موجود می باشد، یکی از مدل ها را انتخاب کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید.

کفش اسپرت و کتونی نیو بالانس

یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین برند ها و مارک های کفش اسپرت و کتونی در جهان و البته یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید کتونی و کفش های اسپرت، نیو بالانس آمریکایی می باشد، که در سال ۱۹۰۶ یعنی بیش از یک قرن پیش و زمانی که هیچ کدام از برند های معرفی شده در لیست بالا وجود نداشته اند و در واقع رقیبی برای نیو بالانس نیز وجود نداشته، فعالیت خود را شروع کرده و از آن زمان تا به حال توانسته محبوبیتش را نه تنها حفظ نماید بلکه روز به روز بیشتر و بیشتر نیز افزایش دهد. شاید شروع کار برای نیو بالانس نسبت به سایر برند های امروزی آسان تر بودهف اما مطمئنا حفش جایگاهی که به دست اورده ار آسانی نبوده است.

کفش اسپرت و کتونی هوکا

شاید نام هوکا همانند ۶ برند دیگری که تا اینجای مطلب به شما معرفی کردیم برایتان اشنا نباشد. هوکا برندی جدید در حوزه تولید کفش اسپرت و کتونی اورجینال و با کیفیت است که به سرعت توانسته خود را به جایگاهی خوب در میان بهترین برند های کفش اسپرت و کتونی برساند. محصولات این برند بسیار زیبا و خفن می باشند و طراحی خیلی منحصر به فردی دارند.

نکته جالت در رابطه با این برند این است که کتونی های برند هوکا به نوعی از محصولات برند سالامون الهام گرفته اند، زیرا این کمپانی توسط دو کارمند سابق این سالامون تاسیس شده است. دلیل این دو فرد بای تولید کفش هایی با زیره و رویه بزرگ تر از حد معمول توانایی دویدن با این کفش ها حتی در سرازیری هایی بود که ممکن بود پای فرد را اذیت کنند. که حقیقتا ایده جدیدشان بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی که برند را تاسیس کرده اند حتی توانسته اند به اسپانسر چندین دونده معروف نیز تبدیل شده و کفش هایشان را به جهانیان معرفی نمایند.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم حال که بهترین برند های کفش اسپرت و کتونی در جهان را می شناسید، بهتر است هنگام خرید کفش، حتما این برند های را در نظر داشته باشید و سعی کنید از مدل های مختلف این برند های خریدتان را انجام دهید، علاوه بر این اگر تمایل به خرید نمونه های مختلف و یا تماشای محصولات مختلف این برند ها را دارید می توانید به صفحات مختلف فروشگاه اینترنتی وینگوگ مراجعه کرده و از تنوع بی نظیر محصولات مختلف این برند ها لذت ببرید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 6 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.