عروس بروز تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟ - عروس بروز

خرید شلوار زنانه یکی از مواردی است که انتخاب های زیادی پیش رویتان  قرار می دهد. مام فیت و مام استایل اصطلاحاتی است که حتما در زمان خرید شلوار شنیده اید. هرچند این دو واژه شباهت بسیاری دارند و ممکن است تصور شود هردو به یک مدل شلوار اشاره دارند، اما در واقعیت دو نوع شلوار متفاوتند. در ادامه برخی از تفاوت های شلوار های مام فیت و مام استایل ذکر شده است.

ویژگی های شلوار مام فیت

شلوار های مام فیت دارای فاق بلند و ساق های جذب هستند که در قسمت ران کمی گشاد است. این نوع شلوار راسته نیست و به شکل اسکینی و معمولا از پارچه های کشسان و ضخیم تولید می شود. شلوار های مام فیت عموما قد کوتاهی دارند.

ویژگی های شلوار مام استایل

شلوار های مام استایل نیز مانند شلوار های مام فیت قد کوتاه و فاق بلندی دارند. اما بر خلاف شلوار های مام فیت ساق شلوار های مام استایل جذب نیست. شلوار های مام استایل در قسمت ران و ساق گشاد هستند و در قسمت مچ پا کمی تنگ می شوند با این وجود در هیچ قسمتی جذب و اسکینی نیستند. همچنین در تولید شلوار های مام استایل معمولا از پارچه های کشسان استفاده نمی کنند.

 

مام فیت یا مام استایل برای چه اندامی مناسب است؟

هرچند انتخاب بین شلوار مام فیت و مام استایل بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. اما اگر قد کوتاه یا بدن تپلی دارید شلوار مام استایل انتخاب خوبی برای شما نیست زیرا شما را کوتاه تر و تپل تر از آنچه هستید نشان می دهند و بهتر است از شلوار های مام فیت استفاده کنید. در صورتی که قد بلند و اندام لاغری دارید ضمن اینکه می توانید از شلوارهای مام فیت بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید، شلوار های مام استایل می تواند بدن شما را خوش فرم تر نشان دهد.

انتخاب کفش برای شلوار های مام فیت و مام استایل

شلوار های مام فیت و مام استایل را به دلیل ماهیت اسپرتی که دارند می توانید با کفش های متنوعی مانند انواع کتونی ها، ونس و انواع بوت ست کنید.

قبل از خرید شلوار مام استایل یا شلوار های مام فیت بهتر است نوع اندام و استایل مورد علاقه خودتان را مد نظر قرار دهید و بر اساس سلیقه و ویژگی های خودتان شلوار مناسبتان را انتخاب کنید و از فروشگاه های معتبر اینترنتی و حضوری خریداری نمایید.

مهم ترین نکات خرید اینترنتی شلوار

بسیاری از افراد ممکن است برای خرید اینترنتی شلوار تردید داشته باشند اما این روز ها بسیاری از افراد به دلیل قیمت های اقتصادی، کیفیت بالا و تحویل سریع فروشگاه های اینترنتی ترجیح می دهند پوشاک خود از جمله انواع شلوار را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. اما برای اینکه خرید خوب و دلپذیری را تجربه کنید لازم است چند نکته را مد نظر قرار دهید. فروشگاهی که قصد خرید اینترنتی از آن را دارید باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • از فروشگاهی خرید کنید که دارای نماد تجارت الکترونیک ( اینماد ) باشد.
  • قبل از خرید راهنمای سایز بندی و اندازه های مربوط به هر سایز را با اندام خودتان چک کنید تا از تطابق سایز محصول و بدنتان اطمینان حاصل کنید.
  • از فروشگاه هایی خرید کنید که امکان تعویض یا مرجوعی محصول را در اختیار شما قرار می دهند.
  • قبل از ثبت سفارش از طریق مطالعه نظرات کاربران، مشاهده پروفایل شبکه های اجتماعی فروشگاه و یا تماس با پشتیبانی فروشگاه از کیفیت خدمات فروشگاه و وجود پشتیبانی سایت اطمینان حاصل کنید تا در صورتی که مشکلی در زمان ثبت سفارش یا بعد از خرید برای شما بوجود آمد پشتیبان های سایت شما را راهنمایی کنند.
  • از طریق سامانه رهگیری مرسولات فروشگاه های اینترنتی می توانید علاوه بر دسترسی به کد مرسوله سفارشات خودتان، تعداد ارسال های موفق هر فروشگاه را مشاهده نمایید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.