عروس بروز خرید بهترین زنجیر نقره مردانه از سیلور تی تی - عروس بروز

با توجه به شکل و ساختاری که انواع زنجیر های نقره مردانه دارند و اینکه در چند سال اخیر توجه به مد و فشن اهمیت فراوانی پیدا کرده است وافرادی که علاقه به خرید زنجیر نقره مردانه در بین محصولات متنوع موجود دچار سردر گمی شده اند. از این رو در این مقاله بهترین زنجیر های نقره مردانه را معرفی کرده ایم تا با خیال راحت از محصولات انتخاب خود را داشته باشید.

سبک های مختلف زنجیر نقره

زنجیر امگا (Omega): زنجیر امگا ساختاری متفاوت از سایر نمونه‌ها دارد و از صفحات کوچکی تشکیل می‌شود که در قسمت زیرین به یکدیگر متصل‌اند. این زنجیر به دلیل قدرت بالا در بازتاب نور و درخشندگی و براق بودن سطح آن محبوب است

زنجیر ونیزی: مدل ونیزی از مربع های هم اندازه و بافته شده به هم تشکیل میشوند ونیزی از استحکام خوبی برخورد داراست و جزو زنجیرهای توپر به حساب می آید. مدل ریز و کم وزن این ونیزی برای آویز طلا،گردنبند و انواع پلاک طلا استفاده میشود؛ اما مدلهای با وزن بالا و درشت به صورت تکی و بدون آویز استفاده میشوند.

زنجیر ابریشمی، ماری (Snake): به جای حلقه‌های قابل لمس، زنجیر ماری از حلقه‌هایی مماس با یکدیگر تشکیل شده که مشابه یک لوله قابل انعطاف است. این زنجیر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد مشکل پسند می‌باشد.

زنجیر جعبه ای (Box): زنجیر جعبه‌ای به جای اتصالات دایره‌ای، اتصالاتی به شکل مربع دارد. نمونه‌های ظریف آن برای خانم‌ها و زنجیر‌های پهن‌تر برای آقایان مناسب است.

زنجیر سنگاپور (Singapore): مدل سنگاپور را به عنوان زنجیر کورب دوتایی می‌شناسند. این زنجیر ترکیبی از سبک کلاسیک و بافت و انتخابی زیبا برای استفاده به عنوان زنجیر آویز است.

زنجیر تیغ ماهی (Herringbone): زنجیر تیغ ماهی اغلب باریک است و طرح الگویی آن به صورت بالا و پایین و مماس با یکدیگر است که کمی تعمیرات آن را با چالش مواجه می‌کند.

توجه به وزن زنجیر نقره

وزن یک زنجیر یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اگر وزن زنجیر مورد استفاده شما زیاد باشد و اصطلاحا زنجیری سنگین را انتخاب کنید، در دراز مدت سبب ایجاد بیماری های مختلف در ناحیه گردن شده و سبب می شود که از خرید آن احساس نارضایتی داشته باشید.

توجه به اصل یا تقلبی بودن زنجیر:

از آنجایی که زنجیرهای اصل و تقلبی در بازار کاملا مشابه هستند و تشخیص آنها از هم کار دشواری است، پس باید در هنگام خرید توجه کنید که جنس زنجیر انتخابی شما اصل باشد. برای خرید جنس اصل همیشه از فروشگاه های مطمئن و قابل اعتماد خرید کنید و هم چنین راه های مختلف تشخیص نقره اصل از تقلبی را بشناسید تا در هنگام خرید ضرر نکنید.

عدم ایجاد حساسیت های پوستی:

بعضی از پوست ها به شدت حساس هستند و نسبت به بعضی زیورآلات از جمله  زیورآلات نقره واکنش نشان می دهند. به همین دلیل اگر شما نیز دارای باید پوستی حساس هستید، باید زنجیر نقره ای را انتخاب کنید که خالص بوده و در ساخت آن از فلز نیکل استفاده نشده باشد.

توجه به قفل زنجیر:

یک نکته بسیار مهم در انتخاب زنجیر، دستبند و پابند این است که قفل این زیورآلات بسیار مطمئن و محکم و بادوام باشد تا در هنگام تحرک و جنب جوش، قفل آن باز نشود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 200 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 24 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.