عروس بروز راهنمای کامل ست کردن تیشرت در استایل کژوال مردانه - عروس بروز

تیشرت‌ها از اجزای اصلی کمد لباس آقایان به حساب می‌آیند. چون هر لحظه ممکن است یکی از آن‌ها را بپوشند. به‌علاوه سال‌های زیادی از ورود تیشرت‌ها به صنعت مد می‌گذرد، اما همچنان این مدل لباس مردانه به آقایان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها، انواع مختلفی از استایل‌ها را برای خود ایجاد کنند.

واقعیت این است که آقایان می‌توانند به تنهایی نیز تیشرت بپوشند و استایل ظاهری آن‌ها جذاب به ‌نظر برسد. اما برای رسیدن به چنین هدفی آقایان باید بدانند که چه لباس‌هایی را با این لباس مردانه خود ترکیب کنند. چون یک تیشرت مردانه در عین سادگی چیزی فراتر از یک لباس مردانه است.

با تیشرت ها چه استایل هایی می توانیم برای خودمان ایجاد کنیم؟

در حال حاضر مدل‌های متنوعی از تیشرت‌های مردانه در بازار وجود دارد که براساس مدل یقه می‌توان به تیشرت‌های یقه گرد، یقه هفت و یقه هنلی و براساس مدل آستین می‌توان به تیشرت‌های آستین بلند و آستین کوتاه و بدون آستین اشاره کرد که هریک از آن‌ها برای استایل خاصی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

به عنوان مثال برای ایجاد یک استایل رسمی، می‌توانید تیشرت یقه گرد خود را زیر یک پیراهن کتان یقه دکمه دار بپوشید یا آن را به تنهایی و همراه با یک شلوار کتان یا جین بپوشید و استایل کژوال جذابی برای خودتان ایجاد کنید. برای ایجاد یک استایل خیابانی جذاب یا ایجاد یک استایل تابستانی جذاب هم آقایان می‌توانند تیشرت آستین کوتاه خود را همراه با یک چینو یا جاگر بپوشند.

به‌علاوه پوشیدن جلیقه روی تیشرت یقه گرد گزینه دیگری است که آقایان می‌توانند از آن برای ایجاد یک استایل روزمره شیک استفاده کنند.

چگونه تیشرت را در استایل کژوال مردانه ست کنیم؟

برای استفاده از تیشرت در هر یک از استایل‌های مردانه همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که تیشرت شما کاملا فیت بدنتان باشد. البته این موضوع هرگز به این معنی نیست که تیشرت شما حالتی جذب مانند مدل‌های اسلیم فیت این لباس مردانه را داشته باشد.

در حقیقت منظور از چنین موضوعی این است که تیشرت شما نباید نه خیلی برایتان بزرگ و نه خیلی تنگ باشد. چون به عنوان مثال اگر شما تیشرتی به تن کنید که کمی برایتان بزرگ است، استایل شما ظاهر خوشایندی نخواهد داشت و به عقیده طراحان مد شما در دسته آقایانی قرار خواهید گرفت که چندان به زیبایی استایل خود اهمیت نمی‌دهد.

برای ست کردن تیشرت در استایل کژوال مردانه به منظور اینکه استایلتان ظاهر جذابی داشته باشد، باید یک تیشرت یقه هفت را به تنهایی و همراه با یک شلوار جین آبی تیره رنگ به تن کنید. البته در این ترکیب شما می‌توانید از هر تیشرت مردانه‌ای استفاده کنید اما تیشرت یقه هفت ایده‌آل‌ترین گزینه برای این ترکیب است.

گزینه دیگری که پیش روی شما برای ست کردن تیشرت در استایل کژوال مردانه قرار دارد، پوشیدن یک تیشرت یقه گرد همراه با یک شلوار کتان مشکی یا ذغالی رنگ است. البته اگر به این ترکیب یک کت تک اسپرت اضافه کنید، نیمه بالایی استایل شما، ظاهر کامل‌تری پیدا می‌کند.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که تیشرت‌های مردانه قابلیت‌های فراوانی در اختیار آقایان قرار می‌دهند که هریک از آن‌ها می‌تواند استایل آقایان را به گونه‌ای تغییر بدهد که بهترین ظاهر ممکن را داشته باشد. به‌علاوه این لباس مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و هیچ‌وقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.