عروس بروز رنگ روتختی در فنگ شویی - عروس بروز

اتاق خواب یکی از مکان‌هایی است که بعد از یک روز خسته‌کننده برای استراحت به آن پناه می‌برید پس بسیار حائز اهمیت است که محیطی آرام‌بخش و مناسب با روحیه شخصی خود داشته باشید تا در آن احساس آرامش کنید. مطابق اصول فنگ‌شویی استفاده از رنگ روتختی در کنار رنگ دکوراسیون و دیوارهای اتاق تاثیر زیادی در انرژی‌هایی که دریافت می‌کنید؛ دارد. به کار بردن رنگ‌ها برای روتختی و دیوار اتاق‌ها اصول خاصی دارد که اگر به درستی آن‌ها را رعایت کنید دکوراسیون دلنشینی را برایتان به ارمغان می‌آورد. باید توجه داشته باشید همیشه تم ساده در اتاق خواب هرگز خسته‌کننده نمی‌شود. می‌توان از روتختی‌های طرح دار استفاده کرد اما در این صورت بهتر است برای دیگر اجزای اتاق لوازم ساده در نظر بگیرید.

 

بهترین رنگ روتختی در فنگ شویی

هر رنگ از نظر فنگ ‌‌شویی معنای خاص خودش را دارد و باعث کم یا زیاد شدن انرژی می‌شود. زیباترین رنگ‌های روتختی را از نظر فنگ شویی در ادامه معرفی می‌کنیم.

روتختی آبی و اتاق آرام‌بخش: اگر به دنبال ایجاد آرامش در فضای اتاق خواب خود هستید؛ فنگ شویی به شما رنگ آبی را پیشنهاد می‌دهد. انواع طیف رنگ آبی از سورمه‌ایی تا آبی ملایم الهام گرفته از آسمان و اقیانوس است و باعث القا حس آرامش می‌شود، همانند حسی که از دیدن این دو منظره به شما دست می‌دهد. معنویت و تفکر نشانه‌هایی هستند که رنگ آبی در فنگ شویی خود دارد. اگر خواستار خواب راحت هستید این رنگ برای خرید روتختی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

روتختی سبز و طبیعت: بیشترین رنگی که در طبیعت می‌بینید؛ سبز است. استفاده از رنگ سبز برای روتختی و دکوراسیون اتاق خواب همانند رنگ آبی آرامش وصف ناپذیری را ایجاد می‌کند. ترکیب روتختی سبز و تخت قهوه‌ایی دقیقا مانند ترکیب رنگی است که در جنگل می‌بینید و با بهره‌مندی از این ترکیب نمایی از طبیعت را برای خود بسازید. رنگ سبز در فنگ شویی به معنی رشد و شروعی تازه است که در آن طراوت عنصر اصلی است.

روتختی بنفش، رفاه و شکوه: رنگ بنفش از دیرباز به عنوان رنگ سلطنتی استفاده می‌شده است و در فنگ شویی از رنگ بنفش برای جذب رفاه استفاده می‌شود. تمام طیف‌های رنگ بنفش از جمله ارغوانی، بادمجانی و یاسی به صورت تک رنگ یا به کار گرفتن آن‌ها به صورت ایجاد حالت سایه روشن در روتختی و دکوراسیون، فضای شیکی را برای شما می‌سازد.

روتختی سفید نماد اصالت و پاکی: سفید بهترین رنگ برای تمام فضاها از جمله کلاسیک و مدرن است. استفاده از روتختی سفید برای داشتن اتاق دلباز انتخاب بسیار خوبی است. البته باید بدانید رنگ سفید در فنگ شویی از رنگ‌های تند محسوب می‌شود که بهتر است آن را با دیگر رنگ‌ها ترکیب کنید یا جایگزین دیگر برای آن انتخاب کنید؛ جایگزینی مانند روتختی طوسی.

 

روتختی زرد، مناسب برای زوجین: رنگ زرد جزء رنگ‌های گرمی است که انرژی و نشاط را بهتر از هر رنگ ‌دیگری منتقل می‌کند. در فنگ‌شویی رنگ زرد باعث داشتن خواب با کیفیت می‌شود و نماد قدرت، نشانه سلامتی و صبر است. همچنین رنگ زرد برای روتختی تخت زوجین بسیار مناسب است زیرا خاصیت گرم و اغواکننده دارد. می‌توانید انرژی فراوان رنگ زرد را با ترکیب کردن با خاکستری یا زغالی تا حد زیادی کنترل کنید.

روتختی نارنجی، انرژی فراوان: اثربخشی رنگ نارنجی در بالا بردن سطح انرژی بر هیچکس پوشیده نیست. ترکیب رنگ نارنجی برای اتاق مخصوصا کسانی که در حال بهبودی بیماری افسردگی هستند بسیار مفید و تاثیرگذار است. در فنگ شویی رنگ نارنجی نماد شادی است و روتختی به همین رنگ به عنوان اصلی‌ترین جزء اتاق خواب جلوه‌ایی نشاط‌‌ آمیز به اتاق شما می‌دهد.

روتختی صورتی و عشق: معمولا رنگ صورتی برای روتختی توسط نو عروس‌ها و دختران جوان بیشتر استفاده می‌شود و آن هم به دلیل ملیح بودن این رنگ و استفاده از آن در دکوراسیون اتاق نمایان‌گر عشق و عاطفه است. معجزه استفاده از رنگ صورتی را دست کم نگیرید زیر این رنگ در فنگ‌شویی نیز نماد جذب عواطف لطیف است.

روتختی بژ، ثروت: همانطور که پیداست روتختی بژ حس ثروتمندی را القا می‌کند و جلوه‌ایی شیک به اتاق خواب می‌دهد. حال تصور کنید جنس روتختی به رنگ بژ، ابریشمی باشد؛ آن‌گاه القای این حس را دوچندان حس می‌کنید. از آن‌جا که رنگ بژ به کرمی و سفید  متمایل است که بهتر است در کنار آن از تناژهای آبی یا سبز هم استفاده شود.

روتختی خاکستری و سادگی: اولین انتخاب برای کسانی که به دنبال جذابیت و سادگی هستند، روتختی خاکستری یا طوسی است.این رنگ با طیف گسترده‌ایی که دارد این اجازه را به شما می‌دهد تا آن را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید و فضای زیبایی بسازید. رنگ خاکستری در فنگ شویی به معنی پشتیبانی است.

رنگ نامناسب روتختی در فنگ شویی

بهترین رنگ روتختی در فنگ‌شویی را معرفی کردیم. حال بهتر است با رنگ‌هایی که در فنگ شویی برای روتختی نامناسب هستند نیز آشنا شوید.

روتختی قرمز: شاید خیلی از افراد برای ایجاد حس رمانتیک در اتاقشان از روتختی قرمز استفاده کنند، اما بهتر است بدانید این رنگ در فنگ شویی برای روتختی اصلا توصیه نمی‌شود. روتختی قرمز آرامش شما را برهم می‌زند و باعث ایجاد استرس و گاهی خشم می‌شود از این رو در دراز مدت می‌تواند تاثیر منفی زیادی روی خواب شما داشته باشد.

روتختی مشکی: یکی دیگر از رنگ‌های نامناسب در فنگ شویی برای روتختی، مشکی است. این رنگ در فنگ شویی به رمز و راز و پیچیدگی شناخته می‌شود، از این رو بهتر است برای داشتن خواب آرام بدون دغدغه فکری از استفاده روتختی مشکی پرهیز کنید. یا حداقل آن را با دیگر رنگ‌های شاد ترکیب کنید.

 

تاثیر شگرف رعایت اصول فنگ شویی در رنگ روتختی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمام کارهایتان را بر اساس قاعده و نظم انجام می‌دهید و همینطور در انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون و روتختی اتاقتان حساس هستید، پیروی از اصول فنگ شویی کمک بسیار بزرگی به شما است. همانطور که گفته شد رنگ روتختی بر کیفیت خواب تاثیر زیادی می‌گذارد پس بهتر است برای انتخاب و خرید روتختی نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید. فروشگاه خواب رویایی با بهترین قیمت روتختی، زیباترین طرح‌ها را در انبوهی از تنوع رنگی در اختیار شما قرار داده است تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.