عروس بروز فرق ژل نورامیس با لیدوکائین و بدون لیدوکائین چیست؟ - عروس بروز

این روزها افراد زیادی برای زیبایی و جوانسازی پوست از روش های متعددی از جمله عمل های زیبایی و سنگین استفاده می کنند. همانطور که میدانید عمل های جراحی از هزینه بالایی برخوردار است. خانم ها می توانند علاوه بر عمل های زیبایی از انواع ژل های باکیفیت و معتبر نیز استفاده کنند. ژل نوراميس (neuramis) یکی از بهترین ژل ها برای رسیدن به ظاهر ایده آل شماست. اگر به دنبال راهی ایمن و بدون درد و همچنین مقرون به صرفه برای زیبایی چهره و از بین بردن چین و چروک های صورت خود هستید، خرید ژل نورامیس را به شما پیشنهاد می دهیم. نورامیس، یکی از پرکننده های پوستی بر پایه هیالورونیک ساخته کشور کره جنوبی است.

از ابتدا تا اتنها تزریق ژل نورامیس

این نوع ژل مدل های بسیاری دارد.ما در مشاوره و راهنمای خرید ژل نورامیس به شما کمک می کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.هنگام خرید به دو نوع لیدوکائین و بدون لیدوکائین آن دقت کنید. نورامیس لیدوکائین مدت زمان اثر آن طولانی بوده و مصرف آن برای کسانی که می‌خواهند ظاهری بسیار طبیعی اما زیبا داشته باشند، توصیه می‌شود.

  •   وجود لیدوکائین در ژل (neuramis) باعث می‌شود که تزریق آن کاملاً بدون درد باشد.
  •  از این فیلر می‌توان برای حجم دهی به صورت، فرم دهی به لب، کاهش خطوط اخم و پیشانی استفاده کرد.
  •  پس می‌توان گفت که نورامیس لیدوکائین یک ژل رفع کننده چین و چروک پوست و حجم دهنده عالی و ایده‌آل است.

اما:

  • ژل نورامیس بدون لیدوکائین، یکی از موثرترین مواد پرکننده با بافت نرم است.
  • برای درمان بدون خطر و از بین بردن چین و چروک‌های عمیق و متوسط مورد استفاده قرار می‌‎گیرد.
  • هیالورونیک اسید به کار رفته در این ژل، به علت داشتن غلظت مناسب، باعث جوان سازی پوست می‎ شود.
  •  اسید هیالورونیک موجود در این نوع ژل برای تقویت استخوان گونه، لب، پیشانی و چانه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کدام نوع ژل نورامیس برای لب است؟

برای داشتن لب های خوش فرم و زیبا می توانید از ژل نورامیس استفاده کنید. فیلر نورامیس به منظور استفاده در نواحی مختلف مثل صورت ، زیر چشم و لب ها فرآورده های مخصوص به خود را دارد. نورامیس دیپ یکی از محبوب ترین پرکننده های لب با هزینه مطلوب و مقرون به صرفه می باشد.

پوست

 کدام مدل ژل نورامیس ارزان تر است؟

نورامیس یکی از بهترین برندها در میان انواع ژل هاست. قیمت این نوع ژل به دلیل ماندگاری و کیفیت بی نظیران نسبت به عمل های زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت هر سی سی آن ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. استفاده از قیمت های پایین تر و مارک های فیک ممکن است به زیبایی شما آسیب بزند.

 

توجه داشته باشید ژل نورامیس را از مراکز معتبر تهیه کنید و برای تزریق آن به پزشک با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید. تزریق نادرست این نوع ژل به نواحی مختلف صورت ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد. همچنین می توانید برای تهیه این نوع ژل به سایت آدینا مد مراجعه کنید و با خیالی آسوده خرید کنید.

 

ژل نورامیس برای ترک های پوستی هم استفاده می شود؟

ژل نورامیس کاربردهای بسیاری دارد. افراد بنا به نیاز خود از این فرآورده کره ای استفاده می کنند. این مدل ژل علاوه بر حجم دهی و فرم دهی نقاط مختلف بدن و صورت، برای رفع چین و چروک های پوستی و ترک های پوستی نیز استفاده می شود. این فرآورده با اسید هیالورونیک بدون کراس پیوند خورده که با قند مانیتول برای ماندگاری بیشتر و افزایش جذب آب، برای آبرسانی و جوانسازی پوست استفاده می شود. در واقع نورامیس مزو در دسته فیلرها قرار نمی گیرد و به صورت مزوتراپی استفاده شده و باعث آبرسانی و جوانسازی پوست میشود. نوارمیس تقریبا فاقد هرگونه عوارض جانبی بوده و به همین دلیل اکثر پزشکان و متخصصان استفاده از فیلر نورامیس را به منظور تجدید استحکام و زیبایی پوست معرفی می کنند.

پوست شفاف در یک هفته

 کاربرد های ژل نورامیس

همانطور که گفتیم نورامیس در مدل های مختلف کاربردهای بسیاری دارد. این نوع ژل به گونه ای ساخته شده که بتوان آن را به لایه میانی یا لایه‌های عمیق پوست تزریق کرد تا به سرعت از تعداد و شدت چین و چروک و خطوط روی صورت کاسته شود. یکی از مهمترین دلایلی که افراد این نوع ژل را انتخاب می کنند این است که به دلیل ساختار بهینه شده آن پس از تزریق دچار هیچ گونه عارضه جانبی جدی نخواهد شد. فیلر نورامیس به عنوان یک مرطوب کننده بالقوه عمل میکند، پوست را لطیف و نرم نگه میدارد و تا چند ماه به جوان سازی آن کمک می‌کند. افزایش حجم صورت بدون نیاز به عمل جراحی یکی از مزایای فوق العاده تزریق نورامیس محسوب می‌‌شود. در ادامه به برخی از کاربردهای این ژل می پردازیم:

 

  • کاهش چین و چروک صورت و پیشانی
  • برطرف کردن خطوط عمیق صورت
  • افزایش حجم و فرم دهی لب
  • برجسته کردن استخوان گونه
  • زاویه سازی چانه

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.