عروس بروز همکاری پیتر دینکلیج و جیسون موموآ در فیلم Good Bad and Undead - عروس بروز

 

ستارگان سریال Game of Thrones، پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) و جیسون موموآ (Jason Momoa) باری دیگر برای نقش‌آفرینی در فیلم Good Bad and Undead همکاری خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر محبوب که قبلا در سریال محبوب بازی تاج و تخت همکاری کرده بودند، حال قرار است در فیلمی خون آشام محور در کنار یکدیگر قرار بگیرند. دینکلیج در این فیلم، در نقش آخرین نفر از فرقه شکارچیان خون آشام یعنی ون هلسینگ (Van Helsing) قرار خواهد گرفت و در سویی دیگر، موموآ نیز نقش خون آشامی را بازی می‌کند که قسم خورده است که دیگر قتلی را انجام ندهد. این دو در ادامه تیمی را تشکیل می‌دهند که شکل گرفتن آن به آسامی رقم نمی‌خورد، اما به هر حال این دو با یکدیگر کنار می‌آیند. اما در ادامه، زمانی که جایزه‌ای بسیار بزرگ برای سر خون آشام گذاشته می‌شود، تمام جادوگران، هیولاها و خون آشام‌های دیگر به دنبال آن‌ها هستند و این دو باید سعی کنند تا از خطرات پیش امد، مقابله کنند.

همکاری یک شکارچی خون آشام و یک خون آشام باستانی در فیلم Good Bad and Undead

کارگردانی فیلم Good Bad and Undead بر عهده‌ی مکس بارباکو (Max Barbakow)، فیلم‌ساز فیلم Sundance hit Palm Springs خواهد بود. همچنین ایده‌ی این فیلم، یک ایده‌ی کاملا جدید از سوی مارک سویفت (Mark Swift) و دیمین شنون (Damian Shannon) است که قبلا بر‌روی فیلم Freddy Vs. Jason همکاری داشته‌اند.

تا اینجای کار، این همکاری بسیار جذاب جلوه‌ می‌کند؛ زیرا دینکلیج همانند خاندان ون هلسینک که معمولا قد کوتاهی دارند، از دسته‌ی انسان‌های کوتوله است و کاملا برای این نقش مناسب می‌باشد. از سویی دیگر، قد و هیکل جیسون موموآ نیز برای نقش آفرینی یک خون آشام کاریزماتیک کاملا مناسب بوده و می‌تواند نقشی به یاد ماندنی را ایفا کند. این دو همچنین در ساخت فیلم Good Bad and Undead نیز دخیل هستند.

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. همچنین اگر از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های خون آشام محور هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم که معرفی سریال What we do in the Shadows را مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.