عروس بروز وکیل مهاجرت به کانادا - عروس بروز

اگر در حال حاضر در ایران مشغول به کار یا تحصیل هستید و قصد مهاجرت دائم به کانادا و زندگی در این کشور را دارید، قطعا به یک وکیل مهاجرت به کانادا نیاز خواهید داشت که شما را در این راه کمک کند. خدمات مهاجرتی وکلای مجرب تراست نقش فعالی در کمک به مهاجران ایرانی برای یافتن بهترین برنامه مهاجرتی کانادا دارند. در ادامه متن همراه ما باشید.

مزایای مهاجرت به کانادا

قطعاً مزایای مهاجرت به کانادا بسیار زیاد است و مطمئناً می‌تواند در استانداردهای زندگی هر فرد یا خانواده تغییر مثبتی ایجاد کند. از مزایای آن می‌توان به دسترسی به یک محیط امن و تمیز، سیستم حمل‌ونقل عمومی توسعه‌یافته، بهترین مراقبت‌های بهداشتی و آموزشی و همین‌طور شرایط خوب کار اشاره کرد؛ اما برای اینکه بتوانید برای همیشه در کانادا زندگی کنید، نیازمند طی کردن مراحل و شرایط قانونی خاصی هستید که دولت این کشور برای مهاجران خود در نظر گرفته است.

برای آشنایی کامل با این قوانین بهتر است از خدمات یک وکیل مهاجرت ایرانی در کانادا بهره‌مند گردید. انتاریو یکی از استان‌های مهم کانادا است که مورد استقبال مهاجران در سراسر جهان قرارگرفته است. اگر به زندگی در انتاریو علاقه‌مندید، این مطلب را از دست ندهید.

خدمات وکیل مهاجرت به کانادا

طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی و روند مهاجرت که چندان هم دشوار نیست یکی از دلایل مهاجرت افراد به کانادا است. هرساله، کانادا هزاران مهاجر را بر اساس مهارت‌ها، توانایی‌ها و پتانسیل آن‌ها برای کمک به اقتصاد کانادا انتخاب می‌کند. مهاجرت به کانادا می‌تواند فرصت‌ها و امکانات بی‌نهایتی را برای شما و خانواده‌تان فراهم کند. البته بستگی دارد که کدام‌یک از برنامه‌ها را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنید؛ بنابراین حتما باید با یک وکیل مهاجرت به کانادا مشورت کنید تا بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهد.

تیم متخصصان مهاجرت می‌توانند ارزیابی رایگانی از شرایط شما انجام دهند و واجد شرایط بودن شما را بررسی کنند. پس از ارسال موفقیت‌آمیز اسناد اداره مهاجرت کانادا شروع به پردازش درخواست شما کرده و تصمیم نهایی خود را به ما اطلاع می‌دهد. همچنین اگر در حال حاضر برای کار یا تحصیل در کانادا زندگی می‌کنید و می‌خواهید به‌طور دائمی اقامت کانادا را بگیرید، وکلای مجرب می‌توانند روند مهاجرت دائمی شما را سریع و آسان کنند.

ویژگی های بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا، وکیلی است که تمامی کارهای لازم برای مهاجرت شما به کشور کانادا را در این کشور انجام می دهد. او در تمامی مراحل مهاجرت شما، در کنار شما بوده و سعی می کند، شما را در این کار سخت و پیچیده راهنمایی کند.

وکیل مهاجرت به کانادا در تمامی جلساتی که دادگاه برای شما اعلام کرده است، به جای شما شرکت می کند و مشکلاتی که برای پرونده مهاجرت شما وجود دارد را حل و فصل می کند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که وکیل شما، جز وکلای رسمی مهاجرت به کانادا باشد. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا، وکیلی است که در سامانه وکلای رسمی مهاجرت به کانادا ثبت شده است.

اگر شما از یک وکیل غیر رسمی استفاده کنید، مطمئنا کارتان به مشکل خواهد خورد. زیرا وکلای غیر رسمی نوعی تخلف در دادگاه محسوب می شوند و شما نمی توانید به کانادا مهاجرت کنید. این وکلا، شاخصه هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

  • مجوزهای لازمه را دشته باشند

اولین موردی که برای انتخاب یک وکیل خوب مهاجرت به کانادا باید به آن دقت کنید، داشتن مجوز های لازمه است. تنها وکلایی می توانند به عنوان یک وکیل مهاجر در کانادا فعالیت کنند که دوره های لازم را گذرانده باشد. این وکلا باید آزمون وکالت مهاجرت ،قبول شده باشند. مجوز های لازم برای یک وکیل مهاجرت به کانادا توسط سه ارگان داده می شود که وکلای تراست بیزینس، این مجوز ها را توسط این ارگان ها اخذ نموده اند.

  • شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا
  • انجمنی حقوقی استانی و سرزمینی کانادا
  • دفتر اسناد رسمی کبک(فقط مختص به وکلای رسمی مهاجرت به استان کبک )
  • یک وکیل وعده های رویایی و دروغین به شما نمی دهد

وکیل مهاجرت در کانادا هیچگاه به شما نمی گویند که شما به طور حتم و صد در صد ویزای کانادا را خواهید گرفت. در واقع این گونه جملات فقط برای جذب مشتری هستند و نمی شود کار مهاجرت به کانادا را آنقدر ساده و آسان در نظر گرفت. به طور کلی افرادی که به شما قول صد در صد مهاجرت به کانادا می دهند را فراموش کنید. در واقع گرفتن یک وکیل که به شما وعده ها رویایی می دهد، کار بسیار ریسکی است و مطمئنا هزینه های زیادی برای شما در بر خواهد داشت.

  • در تمامی مراحل مهاجرت به کانادا همراه شما باشند

وکلای زیادی هستند که پس از اینکه عقد قرارداد انجام شد، دیگر آن اخلاق خوش قدیم را ندارند و دیگر مثل قدیم پاسخگو نیاز ها و سوالات شما نیستند.

  • دارای دستمزدی عاقلانه و مقرون به صرفه باشد

اگر به دنبال یک وکیل مهاجرت به کانادا هستید، هیچ وقت به سراغ دو قشر از وکلا نروید. یک، وکلایی که معمولا هزینه بسیار بالایی دریافت می کنند و دو، وکلایی که هزینه بسیار پایینی به شما پیشنهاد می دهند. کسانی که قیمت بسیار بالا را به شما می گویند، فقط به فکر خود هستند و دلسوزی برای نیاز های شما نخواهند داشت.

کسانی هم که قیمت بسیار پایینی را مطرح می کنند، معولا افراد تازه کار و کم تجربه هستند که فقط می خواهند، یک مشتری به هر نحوی شده برای خود جذب کنند‌. حتی پیش آمده که کسانی که قیمت پایینی را ارائه می دهند، از مجوزهای لازم برخوردار نیستند. وکیل مهاجرت، همیشه سعی می کنند، با توجه به دشواری و سختی راه شما یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه را به شما گفته باشند.

  • کاملا مسلط به قوانین کانادا باشد

وکلای مهاجرت باید از تسلط کافی در رابطه با قوانین کانادا، برخوردار باشند. اگر یک وکیل در رابطه با قوانین کانادا و اخبار مهاجرت، اطلاعات خوبی نداشته باشد، نه تنها روند مهاجرتتان را سرعت نمی بخشد، بلکه ممکن است به طور کلی آینده مهاجرتتان را به خطر بیاندازد. بنابراین حواستان باشد که پرونده مهاحرت خود را به دست چه کسی می سپارید

شما به یک وکیل مهاجرت بسیار خوب و باتجربه در کانادا نیاز دارید که بتواند در هنگام تکمیل مراحل مهاجرت به کانادا در زمینه درخواست‌های مهاجرتی یا مواردی که با آن‌ها روبرو هستید به شما کمک کند. بله ممکن است اخذ ویزای توریستی چندان نیازی به وکیل نداشته باشد اما قطعا پرونده‌ای چون اقامت کانادا از طریق خرید ملک قطعا به یک وکیل مهاجرت به کانادا نیاز دارد تا با سابقه و دانش خود، راه را باز کند.

قطعا یافتن یک وکیل مهاجرت بسیار خوب در کانادا بسیار دشوار است؛ اما، این بدان معنا نیست که شما هرگز یکی از آن‌ها را پیدا نخواهید کرد. یک وکیل خوب از سابقه و دانش کافی برای حل مسائل مربوط به مجوز اقامت کانادا برخوردار هستند.

مزیت های مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا

قبل تر هم اشاره کردیم که مهاجرت یکی از مهم‌ترین تصمیمات در زندگی هر فردی است. این موضوع بر همه ابعاد زندگی فرد تأثیر خواهد گذاشت و اگر به‌درستی انجام نشود چه‌بسا اثرات منفی و جبران‌ناپذیری را تا آخر عمر در زندگی فرد و اطرافیان او برجا می‌گذارد. این موضوع دارای چنان ابعاد و جنبه‌های مختلفی است که گاهی با توجه به دغدغه‌های روزانه که هر یک از ما در زندگی با آن روبه‌رو هستیم، رسیدگی به همه جنبه‌های آن کاری دشوار و یا ناممکن است. بنابراین، بهترین گزینه کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت به کانادا است که سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده باشد، با دقت و به‌درستی پاسخ بدهد.

برای مهاجرت به کانادا از کجا باید شروع کرد؟ آیا می‌توانم به کانادا مهاجرت کنم؟ آیا شرایط مهاجرت به کانادا را دارم؟ آیا برای مهاجرت به کانادا مدرک زبان لازم است؟ آیا می‌توانم در کانادا ادامه تحصیل دهم؟ آینده من در صورت مهاجرت به کانادا چگونه خواهد بود؟ آیا یک زندگی مرفه را می‌توانم از طریق مهاجرت کاری به کانادا داشته باشم؟ مشاغل موردنیاز برای مهاجرت به کانادا کدام است؟ آیا می‌توانم از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا مهاجرت کنم؟ و ده‌ها سؤال دیگر که تنها جواب آن را یک وکیل مهاجرت به کانادا می تواند جواب بدهد.

 

خدمات وکیل مهاجرت به کانادا

یک وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌تواند با دریافت رزومه تحصیلی و علمی شما، بهترین مشاوره را برای مهاجرت تحصیلی به کانادا برایتان فراهم کند. برخی از خدمات ارائه‌شده در این زمینه از طرف یک وکیل رسمی مهاجرت به کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

  • جمع‌آوری مدارک هویتی، مالی و تحصیلی متقاضی
  • کمک در نگارش رزومه تحصیلی، توصیه‌نامه‌ها و انگیزه نامه
  • اپلای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی کانادا
  • انجام مکاتبات با دانشگاه‌ها
  • تهیه زمان‌بندی مناسب برای انجام مراحل اخذ پذیرش از مؤسسات آموزشی در کانادا
  • اخذ ویزای تحصیلی کانادا
  • اخذ بورسیه‌های تحصیلی
  • اخذ وام‌ها و کمک‌هزینه‌های دانشجویی
  • شناخت از دانشگاه‌ های کانادا و امتیازاتی که هر یک به دانشجویان بین‌المللی خود ارائه می‌دهند، مانند امکانات رفاهی، خوابگاه و انواع بورسیه‌ها ازجمله مسائل مهمی هستند که وکیل مهاجرت به کانادا در تراست به‌خوبی از آن‌ها آگاهی دارد.

وکیل مهاجرت به کانادا برای خرید ملک

موکل های مختلفی همواره در مورد امکان اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک از ما سوال می کنند. بهتر است در اینجا اشاره کنیم که کانادا تحت هیچ برنامه ای از طریق خرید مستقیم یک ملک یا آپارتمان اقامت دائم ارائه نمی دهد.

توجه کنید که کانادا به خودی خود کشور ثروتمندی است و لزوما به دنبال جذب سرمایه نمی باشد بلکه مهم تر از آن به دنبال جذب تجربه و تخصص سرمایه گذاران است. به همین دلیل نیز روش های مختلفی جهت اخذ اقامت کانادا برای صاحبان سرمایه وجود دارد که می توانند با بکارگری تجربه و تخصص خود بیزینس یا استارتاپی در کانادا راه اندازی کنند و علاوه بر کسب درآمد دلاری، اقامت کانادا را نیز کسب نمایند!

اگر قصد دارید تا برای مدتی کمتر از ۶ ماه در سال در کانادا باشید، می‌توانید بدون درخواست برای اقامت در کانادا، اقدام به خرید یک ملک در کانادا کنید؛ اما اگر قصد دارید تا به مدت طولانی‌تری در کانادا زندگی کنید باید به این کشور مهاجرت کرده و برای اقامت دائم در کانادا درخواست خود را ارائه دهید.

برای خرید ملک در کانادا باید به قوانین مالیاتی، بانکی و فرصت‌های ناشی از خرید یا اجاره ملک در کانادا کاملاً آگاه باشید. وکیل مهاجرت به کانادا در تراست به‌خوبی با این قوانین در ایالت‌های مختلف کانادا و فرصت‌های مهاجرتی به کانادا آشنا است. بنابراین، با مشاوران ما در تراست تماس بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این زمینه داشته باشید.

هزینه همکاری با وکیل مهاجرت به کانادا

هزینه ای که صرف یک وکیل مهاجرت به تورنتو می شود به شرایط مهاجرتی و روش مهاجرتی بستگی دارد. در واقع هزینه ها ممکن است بر اساس پرونده تغییر کنند.

به عنوان یک نمونه مثال می توان گفت، اقدامات لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا با مراحلی که برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا باید انجام شود، تفاوت دارند. درنتیجه روش انجام کار، حجم کارهای موردنظر و هزینه‌های مربوط به آن نیز متفاوت خواهد بود.

توصیه می کنیم اگر خودتان نمی توانید تمام پروسه اخذ ویزا را انجام دهید، با یک وکیل مهاجرت به کانادا قرارداد همکاری امضا کنید، بهتر است با محاسبه هزینه های دقیق دلار، اولین گام خود را بردارید. برای راحتی می توانید از صفحه قیمت دلار کانادا کمک بگیرید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.