عروس بروز چند ایده لباس مناسب تولد دخترانه که بدون شک روز شما را فوق‌العاده‌تر می‌کند - عروس بروز

چند ایده لباس مناسب تولد دخترانه که بدون شک روز شما را فوق‌العاده‌تر می‌کند

هر دختری دوست دارد در روز تولد خود ظاهر خاص و متفاوتی داشته باشد. به همین علت به‌دنبال ایده‌های لباس مناسب تولد دخترانه می‌گردد که علاوه بر متمایز بودن با پوشیدن آن فوق‌العاده به‌نظر برسد. اما بهترین لباس برای تولد چه لباسی است؟ در این مطلب چند ایده برای تولد و لباسی که باید بپوشید آماده کرده ایم.

از آن طرف چه اکسسوری‌هایی برای تولد مناسب است و حتی باید چه مدل میکاپی انتخاب کرد؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ داده و نکات خوبی در این مورد در اختیارتان قرار می‌دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

پوشیدن سرهمی سفید اولین پیشنهاد است

اگر دوست دارید شیک به‌نظر برسید انتخاب کت‌وشلوار سفید یا سرهمی سفید یک انتخاب فوق‌العاده برای جشن تولد است. سرهمی سفید را با کفش پاشنه بلند با رنگ خنثی مانند کرم ست کنید.

لباس‌های میدی برای ظاهری دخترانه و دوست‌داشتنی

لباس‌های میدی طرح‌های خیلی قشنگی دارند و یک انتخاب عالی برای تولد به‌شمار می‌روند. لازم نیست خیلی از طرح‌های خاص استفاده کنید گاهی یک لباس ساده زیبایی خاص‌تری دارد. لباس میدی خود را با کفش بندی پاشنه بلند ست کنید و در شب تولد خود بدرخشید.

ایده لباس مناسب تولد دخترانه برای پلاس سایزها

بعضی اوقات پیدا کردن لباسی که دوستش داریم و با پوشیدن آن حس اعتماد به‌نفس و زیبایی می‌کنیم چالش بزرگی است و فرقی نمی‌کند چه سایزی دارید. تمام افراد در چنین شرایطی بارها بوده‌اند.

اما بدون شک روز تولد شما خاص‌ترین روز است، پس اجازه ندهید چیزی جلوی خوشحالی شما را بگیرد. در چنین مواقعی برای دختران پلاس سایز دو ایده داریم.

برای لباس مناسب تولد در باغ می‌توانید از لباس‌های ماکسی زرق و برق‌دار استفاده کنید و این لباس را با صندل‌های به رنگ بژ یا خنثی بپوشید.

برای انتخاب دوم می‌توانید سراغ رنگ مورد علاقه و لباس میدی با همان رنگ باشید و فرقی نمی‌کند چه رنگی انتخاب می‌کنید تنها مهم این است که لباس را دوست داشته باشید. لباس خود را با اکسسوری‌های طلایی و صندل‌های سفید ست کنید. بدون شک با پوشیدن این لباس‌ها عکس‌های بسیار زیبایی خواهید داشت.

ایده لباس مناسب برای تولد دخترانه در تالار

برای تولد خاص در تالار انتخاب لباس میدی زیبا گزینه عالی خواهد بود. لباسی که سرشانه شما را نشان دهد یا لبه قایقی داشته باشد بسیار گزینه شیک و باکلاسی است.

ترکیب این لباس با گوشواره‌های بلند و کفش پاشنه بلند با رنگ طلایی یا خنثی عالی خواهد بود. موهای ابریشمی و آرایش براق تمام چیزی است که برای تکمیل لباس زیبا لازم دارید.

لباس کوتاه و کفش پاشنه بلند قرمز برای داشتن ظاهری سرزنده و شاد

وقتی برای انتخاب لباس دو دل هستید با انتخاب استایل مونوکروم به رنگ قرمز تمام قواعد را برهم بزنید. با انتخاب این رنگ بدون تردید تمامی نگاه‌ها به سمت شما جلب خواهد شد.

تولد خود را با لباس کوتاه قرمز پررنگ به‌همراه کفش پاشنه بلند و چند گوشواره مناسب جشن بگیرید. این لباس برای تولد در خانه، باغ و تالار ایده مناسبی است.

اکسسوری‌ها و آرایش مناسب برای روز تولد

بعد از معرفی چند ایده لباس مناسب تولد دخترانه شما را با اکسسوری‌ها و میکاپ عالی برای این روز به‌یادماندنی آشنا می‌کنیم. به‌عنوان دختری که روز تولدتان است باید از نظر استفاده از اکسسوری‌ها و آرایش از دیگران متمایز باشید.

آرایش‌های گیلتری برای مهمانی‌ها عالی است و در زیر نور چراغ‌ها درخشش شما چند برابر می‌شود. لیپ گلاس کم رنگ براق یک آیتم عالی برای میکاپ روز تولد است. سایه چشم را با رنگ لباس هماهنگ کرده و برای ایجاد تضاد از خط چشم‌های مشکی گرافیکی استفاده کنید.

انتخاب اکسسوری‌های نامناسب ظاهر شما را نیز به‌هم ریخته نشان می‌دهد، بنابراین اگر نمی‌توانید جواهرهای مختلف را به‌خوبی با یکدیگر هماهنگ کنید، به فکر استفاده از ست‌های مختلف باشید. از آن طرف گردنبندهای آویز تکی ریز به هر لباسی حس دوست‌داشتنی و معصومانه می‌بخشند.

در این مطلب سعی کردیم ایده های لباس مناسب تولد در باغ و مکان‌های دیگر را معرفی کنیم، از این ایده‌ها استفاده کنید و شب فوق‌العاده‌ای را برای خود رقم بزنید، اگر هم به دنبال مطالب در دیگر در زمینه مد و فشن هستید، میتونین از مجله اینترنتی گلزاد دیدن کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 261 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.