عروس بروز  چگونه برای روز عروسی خود آماده شویم؟ - عروس بروز

روز عروسی هر فردی جزو مهم‌ترین روز زندگی او می‌باشد؛ بنابراین ممکن است از چندین ماه قبل برای جشن عروسی خود استرس داشته باشد و نداند که چه کاری باید انجام دهد. در این مطلب قصد داریم تا به شما عزیزان که نزدیک عروسی‌تان است بگوییم از چند مدت قبل باید تالار رزرو کنید یا چند روز قبل باید به ناخن‌های خود برسید.

برای عروسی از کجا شروع کنیم؟

ممکن است در ذهن همه ما باشد که چند روز قبل از عروسی باید آرایشگاه خود را رزرو کنم یا چه تالاری را انتخاب کنم و بسیاری از موارد و کارهای دیگری که لازم است تا آنها را برای روز جشن عروسی خود فراهم کنید را در ادامه بیان خواهیم کرد.

۱٫     تالار و تشریفات

اولین چیزی که باید برای عروسی خود رزرو نمایید تالار و تشریفات است. اگر تاریخ خاصی را مدنظر دارید باید از ۶ ماه قبل به تالار مدنظر خود مراجعه نمایید و آن را رزرو نمایید اما اگر تاریخ خاصی مدنظر ندارید از دو ماه قبل قرارداد تالار خود را ببندید و اگر می‌خواهید هزینه کمی برای تالار عروسی خود بپردازید، سعی کنید تا در روزهای وسط هفته مراسم خود را برگزار نمایید.

همچنین اگر تالار یا باغ خاصی را نمی‌شناسید می‌توانید با سرچ کردن در اینترنت، جستجو در اینستاگرام و پرس و جو از اطرافیان خود یک باغ تالار یا تشریفات مراسم عروسی خوب را پیدا نمایید. اگر تالار یا تشریفاتی را انتخاب کردید یک روز را با آنها تنظیم نمایید و برای تست مراسم و غذای آنها مراجعه نمایید تا با خاطری آسوده برگزاری مراسم عروسی خود را به آنها بسپارید.

۲٫     آتلیه فیلم‌برداری و عکاسی

آتلیه عروسی خود را باید از دو ماه قبل بعد از رزرو کردن تالار و تشریفات انتخاب نمایید. هزینه آتلیه‌های فیلمبرداری و عکاسی عروسی متفاوت می‌باشد بنابراین باید نمونه کار چندین آتلیه را مشاهده و هر کدام که مورد پسندتان بود را انتخاب نمایید.

۳٫     رسیدگی به موها

بانوان خیلی برایشان مهم است که مدل موهایشان در روز عروسی آنها چگونه باشد یا موهایی زیبا و درخشان برای روز عروسی خود داشته باشند. اگر موهایی خشک، آسیب دیده یا وز دارید سه ماه قبل از عروسی خود برای رسیدگی به موهایتان به سالن‌های زیبایی مراجعه نمایید تا خدماتی درمانی-مراقبتی مو مانند پروتئین تراپی مو، بوتاکس مو، کراتین مو و … را با توجه به جنس موهایتان برای شما انجام دهند تا موهایتان برای شنیون کردن در روز عروسی آماده شود. با استفاده از این روش‌های درمانی موهایی صاف و براق برای روز عروسی خود خواهید داشت که بدون شنیون هم زیبا خواهند بود.

۴٫     خرید لباس

خرید لباس عروس و کت و شلوار جزو مهم‌ترین کارها برای روز عروسی است. برای خرید لباس‌ها یک الی دو ماه قبل از مراسم اقدام نمایید تا در صورت چاقی یا لاغری باز هم لباستان مناسب سایز شما باشد تا هزینه اضافی برای خرید لباس مجدد نپردازید.

۵٫     دسته گل عروس

دسته گل عروس را می‌توانید هر زمان که خواستید تهیه نمایید اما برای اینکه خیالتان از بابت این مورد راحت باشد می‌توایند در دوران نامزدی هر زمان که فرصت داشتید، دسته گل خود را سفارش دهید. البته این برای زمانی است که شما قصد خرید دسته گل مصنوعی را دارید.

۶٫     کارت عروسی

کارت عروسی خود را از دو ماه قبل خریداری نمایید و آن را به مهمانان خود بدهید تا آنها نیز مانند شما خود را برای عروسی عزیزانشان آماده نمایند. شما می‌توانید کارت عروسی را در همان ماهی که مراسم عروسی شما برگزار می‌شود تهیه نمایید اما برای اینکه خاطرتان از این بابت راحت باشد و در ماهی که عروسی شما برگزار می‌شود بدون استرس کارهایتان را انجام دهید، پیشنهاد می‌شود از چند ماه قبل کارت عروسی را تهیه کنید.

۷٫     رسیدگی به ناخن‌ها

ناخن‌های خود را می‌توانید یک هفته قبل از عروسی یا در هفته‌ای که عروسی شما برگزار می‌شود درست کنید. در سالن‌های زیبایی روش‌های متفاوتی برای زیبایی ناخن عروس وجود دارد که شامل کاشت ناخن، لمینت ناخن، ژلیش و … می‌شود. توصیه ما به شما این است برای ماندگاری و استحکام بیشتر ناخن‌هایتان که تا روز عروسی دچار شکستگی و ترک خوردن نشوند از روش لمینت ناخن استفاده نمایید.

۸٫     انتخاب سالن زیبایی

عروس خانم‌ها باید یک آرایشگاه یا سالن‌ زیبایی را برای آرایش صورت و موهای خود در روز عروسی‌شان انتخاب نمایند. معمولا سالن‌های زیبایی معروف خیلی شلوغ هستند بنابراین اگر قصد رزرو پکیج آرایشی عروس در سالن‌های زیبایی معروف را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا دو ماه قبل سالن زیبایی خود را برای تاریخ روز عروسی‌تان رزرو نمایید.

سخن آخر

روز عروسی یکی از مهم‌ترین و پراضطراب‌ترین روزهای زندگی هر فردی است که در حین حال خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی از پیوند یکی شدن افراد می‌باشد. برای برگزاری مراسم عروسی باید کارهای بسیاری را انجام داد به همین علت پیشنهاد می‌شود برای رفع استرس خود لیستی از مواردی که برای برگزاری جشن عروسی خود لازم دارید را تهیه کنید یا بنویسید تا با برنامه‌ریزی درست از چند ماه قبل بدون استرس برای عروسی‌تان آماده شوید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.